lightXangel

Female
from A Place I Dont Want To Be....

  • Activity

    • i know.... sorry being a journal whore

      11 years ago

      lightXangel

      ok so my new rvb is Katakins

      please f.r. me if your really good friends with me or want to be

      steph, james, dan, matt everyone else! please f.r.

    • you know what....

      11 years ago

      lightXangel

      i think im going to make a new rvb... because i havent been on this one in a while and it'll give me a chance to get my friends back that actually care if im back no (not meaning to sound rude at all) just saying i have a lot of friends and have no idea who is who nemore cuz i havent been on.... so ill get a new one and get on this one and tell you guys my new name

    • yup its true....

      11 years ago

      lightXangel

      ALLY IS BACK!!!!!

      thank you Zachy for figuring out my password again!!! i owe you big time!

      man i missed you guys sooooooooo bad!!!!!


      please comment me or message me! i wanna catch up!

    • time for a well needed update

      12 years ago

      lightXangel

      okie dokie you guys... so now that i have the hoooooole day ahead of me before i have anywhere to be i guess i'll update you on my life... so schools out for the summer and i'm so freaking glad, i was so stressed the last few weeks of school, i even broke up with my boyfriend to take some stress off, but that didnt last to long. i went to texas and i couldnt stop thinking about him... grrrr. but now i'm happy again ^_^ todays his birthday too. me and my best friend ashleigh arent really best friends anymore... she changed a lot... or maybe i have? idk... ether way our personalities just clash too much. my friend julie has been there with me through all of this and i love her for it. shes the best. i would say shes my best friend now. she just went home from spending the night at my house for two nights straight. it was really really fun. me and my step dad got into a huge fight so i try to avoid him as much as possible. my mom and me have been getting along a lot better now... i love my mom. i see before she was just trying to protect me (i am hte baby after all lol) i still have yet to hear anything from my dad. june 14th is his birthday... idk if hes even alive for me to send him a present... i got a new dog... idk if i already told you guys.. but shes a min. pin. and her name is izzy... shes so cute!!!!!!!! newayz... thats about all.... i guess i'll leave it at that... please comment on my new pics and such ^_^ love you guys!

      all my love
      -Ally-
      New_Moon_Shirt_by_XkuroXnekoX.jpg

    • sharing is caring

      12 years ago

      lightXangel

      so i'm going to share with you guys my obsession, TWILIGHT!!!!!! its the best fucking book in the world (in my opinion) and i love it!!!! its soooo cute and sexy and just everything about it is great... i REALLY REALLY REALLY recomend that you read it... otherwise half of my stuff on here your not going to understand... anyways... i still need to update my profile a lil so ttyl... and please comment me

      All my love
      --Ally--

    • yes, i'm really back

      12 years ago

      lightXangel

      hey you guys!!!! omg i miss you guys so much! maybe i'll finally be back for good now lol... so schools out... I'M OFFICIALLY A JR.!!!!!! yay! i'm hoping i passed all my classes i know i passed the one i was having probelms in because my teacher told me after school. so i'm so happy!!!! this summer is going to be the shit! newayz i gtg... i'll try and update my page later on tonight.... ttyl

      -Ally-

      dammit i just realized my sponsorship ran out.... fuck! (hey guys my b-day is coming up)

    • wow...

      12 years ago

      lightXangel

      hey you guys!!! omfg i miss you guys so much you have no idea!!!!!! well i'm not really aloud on the computer anymore at my house... stupid story... my fault really... moms just "over protective" because and i quote "everyone you meet on the internet is bad" well to my mom anyway.... so a lot has happened... me and zach broke up... some of you already knew that i'm guessing.. we broke up about..... a month ago i guess... but i have a new bf... i'm actually REALLY happy its not a long distance relationship... his name is Travis and he goes to my school lol we even have 2 classes together... but this week in my spring break and i'm working at my grandpas office so thats the only way i'm on... otherwise i wouldnt have been able to get back on... anyways... its really boring over here... anyways comment me and tell me how you guys are ok? anyways i gtg i'll ttyl

      all my love

      --Ally--
      Freakinweird45799ff44b7eb.jpg

    • good christmas

      12 years ago

      lightXangel

      hey you guys, sorry i havent been on much, i've been really busy. Ash has spent the night the past 3 nights and tomorrow i'm spending the night at her house... we only got 4 hours of sleep last night because Zach came into town, it was so awsome!!! i had a blast!!! he got here around 8:30 pm and we watched movies i got for christmas until about 12:00. him and Jeff (Ash's bf) slept in Zachs car. we snuck out at around 12:45 and met the guys up at the park in my neighbrohood. it was fun ^_^ we got home around 4:00 cuz we went driving around and went to walmart and stuff. but other then that my christmas was effin amasing ^_^ i got everything i asked for. i got a cell phone, a portable dvd player, superstar (the movie), a purse and boots i wanted (i know i'm such a girl) and a bunch of other... unmentionable stuff... lol my mom told me i might wanna hold off on opening on of my presents until my family left... but did i listen? noooooooo of course not lol... so i opened it up and it was a bunch of stuff from victoria secret i turned bright red and my nephew jack grabbed the box and goes "PANTIES PANTIES PANTIES!!!" my jaw dropped so far lol i was so embarrassed... and then my mom taught him to slap my butt and say good game.... o...m...g.. my cousin was laughing so hard... newayz.... thats enough for now i gtg... i need sleep... ttyl

      smiley12.gif --Ally--

      343winks4591965241fbd.jpg

    • on the road to recovery ^_^

      12 years ago

      lightXangel

      hey you guys... so yesterday was good, but last night... omg... ok so we went out to McNilleys (a irish pub) for bobs birthday... and they desided to stay for a while and have some beers... so they called my cousins back to pick me nad my step brother up to take them home... so they took me home and i had my moms house key to get in... so i unlock the door... but the dead bolt was locked... so i had no way to get in... i was stuck in 18 degree weather for 2 hours... for some of you people you can take that, i cant... so i got hypothermia. i couldnt sleep at all last night i was too cold. i took a hot shower, i hade hot chocolate, i was in 2 covers and i was still blue and shivering... when my mom came home she jumped out of the car before bob even stopped it and she goes "why in the hell are you still outside?" and i had been crying because my body hurt so much i started balling and said "because i've been locked out this hole time" my mom was PISSED she was screaming at bob and bobs excuse was, and i quote "oh i'm sorry, i didnt even think about it, but its not my fault." oh really dip-shit? i dont remember locking the fucking dead bolt!!! so wtf-ever... and then later he was like "why didnt you sit in the cars?" i'm not a fucking idiot... they were locked... i tried that... newayz... so now i'm still recovering, i got some of my color back but every once in a while my lips will turn blue and my eye lids are still blue, heh i look kinda kewl ^_^ but last night i wanted to go to the hospital, and i hate hospitals... thats how bad it was... but everything is fine now. bob gave me an actually apology this morning... newayz i gtg i'm going to bake cookies for tomorrow ^_^ ttyl

      all my love

      your lil not so innocent angel

      --Ally--
      wordstopicture13rk4.jpg

  • About Me

  • Comments (1890)

    • FartRhino

      11 years ago

      pretty good. how about you?

    • israelg

      11 years ago

      wow you are never on redvsblue

    • REVAN9907

      11 years ago

      hmmm.....i wonder who could have figured out you password...*ponders* oh yea!...it was me!

    • Jon93

      11 years ago

      I think your gone for good, hope you log in and re join this community again.


      see you later.

    • _Damnation_

      11 years ago

      i think your gone for good so im gonna remove you, if you happen to log back in feel free to add me again

    • CovertLady83 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      ContestArehandora.jpg

    • crazy_kitty

      12 years ago

      i miss you ally D:

      smiley12.gif

    • Misanagi

      12 years ago

      misanewaward.jpg

    • Misanagi

      12 years ago

      I WAS GONE...BUT NOW IM BACK LOL HIYA!

    • Zlito

      12 years ago

      ill prove you wrong

    • REVAN9907

      12 years ago

      wat?....no comment on how ugly i am?

    • kmkzeWtrMln

      12 years ago

      Hickory Hills Steakhouse..
      With Dex.

    • REVAN9907

      12 years ago

      Hola!....lol....wats up?

    • inuyasha8794

      12 years ago

      XD Yeah... i ususally try to forget about this stuff... espiecially on days like this...

    • inuyasha8794

      12 years ago

      no. we were arguing like hell...
      but it still made me feel realy guilty

    • REVAN9907

      12 years ago

      hola.....wats up?....im stuck with my moms comp again...lol....just like the old times....no hating me though....ok?

    • stupidcupid

      12 years ago

      why yes, yes i am. ^_^

    • inuyasha8794

      12 years ago

      Died.
      12/30/06

    • inuyasha8794

      12 years ago

      XD He used to come on this site sometimes a while back, but he passed on last year.

    • NIghtwaker

      12 years ago

      SLIPKNOT FUCKIN RULZ

    • wolf_gang_

      12 years ago

      cool can't wait for the third one and can't wait to see if they are really doing the movie

    • kmkzeWtrMln

      12 years ago

      You were..
      I'm just real out of it.
      I don't know what hit me all of the sudden..

    • stupidcupid

      12 years ago

      yeah, and we talk every chance we get.

    • stupidcupid

      12 years ago

      she lets us talk on the phone, but she got in trouble for lying about talking to me before...

    • kmkzeWtrMln

      12 years ago

      Thanks.

    • stupidcupid

      12 years ago

      i am very happy. there's one quality about her that nikki never had, and that's confidence. nikki always put herself down and acted depressed all the time. she kept saying she's depressed because she thinks i was mad at her, but i was always mad at her because she was always depressed... plus, now i don't have to deal with all the drama that randy brought me. it's been great to not have to deal with his big mouth... oh, and cassi's mom actually doesn't hate me! ^_^

      (...i sent that message to myself instead of you...)

    • kmkzeWtrMln

      12 years ago

      What if you're still falling down?

    • inuyasha8794

      12 years ago

      yup.

    • kmkzeWtrMln

      12 years ago

      Hmm.
      That's good, I guess.
      --
      Pretty much, yeah.
      I don't want to grow up.
      Pretty much.. I liked things the way they were.
      Stace was still around and not ditching me for Heather..
      Joe was still here..
      We were still together.
      Shiznit was still here...
      I hate the change..
      I don't know.
      It's been a lot of stuff..

    • stupidcupid

      12 years ago

      well, one of my old rvb friends randomly sent me a message from a different account, which was awesome cause i haven't talked to her for 8 months. her name is Cassi. over the next couple weeks, me and Cassi were becoming very close friends. then, me and nikki broke up. for 3 weeks, she told me that she still loved me and wanted to go back out with me, but then i found out that she was lying to me the whole time and was dating someone i hated for a full 2 weeks without telling me. Cassi was helping me through the whole thing. we got so close that we started dating each other, but her mom found out and orcibly broke us up and took her internet away. we then talked secretly on my hotobucket account, but she hacked into the account and read everything and can't get online until her 17th birthday (3 months from now) but because she was so upset and was begging so much, her dad convinced her mom to let her call me. so now she calls me mon-thur nights. we are now officially dating since last tuesday. i love her to death and i'd do anything for her. nikki is being a real bitch and always ignores me and acts pissy around me.

    • kmkzeWtrMln

      12 years ago

      Eh.
      Pretty horrible, actually..
      I don't know. Just been listening to thinking music recently.. I've had a lot more time to since school is out.
      Oh well.
      How're you and Travis?

    • stupidcupid

      12 years ago

      so... what are some important things that happened while i was gone?

    • inuyasha8794

      12 years ago

      nope, just watched.
      only one has a manga to it, and thats .hack//LEGEND OF THE TWILIGHT

    • kmkzeWtrMln

      12 years ago

      Oh. Hey.
      Before I forget.
      Ashleigh needs to know that Keegan is a bad person, and when she was in Hawaii or where ever it was she went, Keegan was on a couch getting cozy with Rider.
      So.
      YEah.
      (TAylor's mom has pictures to prove it.)
      --
      Anyway.
      What's up?

    • Chino_Star

      12 years ago

      indeed....how are you?

    • stupidcupid

      12 years ago

      well, i did, but it's been so long and we have a lot of catching up to do. so, yeah.

    • stupidcupid

      12 years ago

      yeah, true

    • inuyasha8794

      12 years ago

      Nope.
      Theyre all different stories, but they all take place while these characters are playing the same game.
      Heres the animes:
      .hack//SIGN> Tsukasa's story: While playing the game, the player is unable to log out, and is stuck in the world (the real life person is in a coma, their player is their personality and data roaming the game)
      .hack//LIMINALITY> Mai's story: Takes place on the outside, a young girl tries to solve the mystery of why her friend went into a coma while playing The World
      .hack//DUSK (also known as .hack//LEGEND OF THE TWILIGHT)> Rena and Shugo's story: Two twins are awarded the avatars of the legendary .hackers, Kite and Blackrose.
      .hack//ROOTS> Haseo's story: Takes place after the demolishment of the R:1 data in "The World R:2" Character is PKed on first day, and then later asked to join the Twilight Brigade, a guild looking for the Key of the Twilight (They should have consulted the Epitaph of the Twilight though). While looking, a friend, Ovan mysteriously dissapears, then later, friend, Shino is PKed by Tri-edge and falls Comatose. Haseo becomes a PKK, "The Terror of Death" and tries to kill Tri-edge. Later on, He's data drained by Tri-edge. >>CONTINUES INTO STORY .hack//G.U.

    • stupidcupid

      12 years ago

      ^_^ well thanks. i didn't know i meant that much to you...

    • stupidcupid

      12 years ago

      no, i don't... so why don't you tell me?

    • stupidcupid

      12 years ago

      lol it's okay, i forgive you.

    • inuyasha8794

      12 years ago

      Well, Generally Yes. Some will have the same characters in them. But the story will be for one character alone, usually.
      Like, Kite and Blackrose are two of the main characters for PROJECT .HACK (the R:1 stories)
      However, Kites story is .hack//INFECTION, MUTATION, OUTBREAK, and QUARANTINE
      Blackrose's is .hack//ANOTHER_BIRTH with 4 books named INFECTION, MUTATION, OUTBREAK, and SURROUNDED. (Surrounded is Quarantine) Same series. Same characters (with the exception of one, thats only in Blackrose's story). Different POV

    • stupidcupid

      12 years ago

      i think more confused and upset rather than mad... i don't know, it was a while ago...

      Post edited 6/09/07 9:21PM

    • inuyasha8794

      12 years ago

      Yeah. and ive seen/read most of them
      the only two i havent read are CELL and ZERO
      Cell> Midori (Haseo is in that one too)
      Zero> Carl (YES. A GIRL NAMED CARL) (has sora in it)
      Haseo/Sora's player is Ryou Misaki. He's in ... about everything, if not mentioned in it.
      Same for Kite, and his variations

    • stupidcupid

      12 years ago

      i'm not mad. i stopped being mad when i found out what happened a while ago.

    • inuyasha8794

      12 years ago

      A LOT

      dothack.wikia.com
      complete list of series

    • stupidcupid

      12 years ago

      well, because in january, the last thing you said to me was "something happened..." and i never got a reply back until like 3-4 months later...

    • stupidcupid

      12 years ago

      ^_^ it's been a while... i actually thought you forgot about me at one pint...

      Post edited 6/09/07 9:06PM

    • inuyasha8794

      12 years ago

      my favorite .hack// series are SIGN and G.U.
      ROOTS is good too.

    • stupidcupid

      12 years ago

      *waves*

  • Questions

    No questions have been answered yet