metroid05

Male
from San Antonio, Texas

  • Activity

  • Comments (3949)

    • mitsuki450

      12 years ago

      I forgot to tell you, Faulkner has reared his ugly head again... my english teacher just told us that we need to read a story by him that maybe on the upcoming AP test... *sigh* and just when I thought that I would never have to read another book/story/word by him...

      lol

    • ebay

      12 years ago

      Really? Good. They need to explain more of it.

    • ebay

      12 years ago

      Disgusting*

      Yeah and then it just ends with them sitting on a beach with a red sky. It left alot of questions unanswered.

    • ebay

      12 years ago

      What do you mean? He choked her.

    • rudifett

      12 years ago

      its either you forgot or you eat very long lol.

    • ebay

      12 years ago

      Its is. But then they come back and kick her ass.

    • ebay

      12 years ago

      Yes. That also had a weird ending.

    • rudifett

      12 years ago

      Sure thing

    • rudifett

      12 years ago

      I added man! smiley1.gif

    • rudifett

      12 years ago

      Cool i guess. smiley1.gif

      Do you have Msn?

    • rudifett

      12 years ago

      Hey man howz it going?

    • ebay

      12 years ago

      Learn to read better =P

    • ebay

      12 years ago

      o.O.....how the-? You sir are retarded.

    • ebay

      12 years ago

      ....eh?

    • ebay

      12 years ago

      Evangelion kicks ass.

    • rudifett

      12 years ago

      Well i g2g now ill talk to you later man.
      catch you later man. smiley1.gif

    • rudifett

      12 years ago

      Yer im not one of those people that just RFR
      its annoying. I had 8 today...lol

    • rudifett

      12 years ago

      Sup dude!

      I think for some reasons i should be on your friends list. I think it's because you make movies and i enjoy them! smiley0.gif

    • Hale

      12 years ago

      Good luck on the search. And I dunno..... I'm not very staffly. Not staff material, I should say. :gets down on hands and knees: I'm not worthy!! XD

    • Hale

      12 years ago

      HOLY GRAHAM CRACKERS, BATMAN!!

    • Alex_vanPutten

      12 years ago

      Thanks smiley0.gif

    • Hale

      12 years ago

      Heh... I sure as heck wouldn't have known. I'm guessing it was rather... um... out there?

    • Xx_Thorn_xX

      12 years ago

      it has a list of alot of glitchs and easter eggs in Halo 2 and more than half of really cool mods, like a Giant Spartan, Tiny Spartan, and Really Tiny Spartan (Thats my fav. lmao)

      Post edited 12/06/06 11:36PM

    • mitsuki450

      12 years ago

      ... i cant wait for the trip... *sigh* in the car with you for hours ... joy...


      >.< just kiddin... ^.-

    • Scarabgunyeah

      12 years ago

      Yeah. I know what you mean.

    • Scarabgunyeah

      12 years ago

      Pretty good. you?

    • Hale

      12 years ago

      Very awesome! I hope they come out well.

    • Hale

      12 years ago

      :presses start to continue:

    • Hale

      12 years ago

      So, what is Sir Metroid up to at a fine hour on such a very early morning such as this?

    • mitsuki450

      12 years ago

      There are times when you make me wanna hit babbies... you know that?

    • Silvac

      12 years ago

      cant believe u caught that! XD its a creature in the Myst games. you ever played them?

    • Silvac

      12 years ago

      i dont think i have .. *shrug*

    • mitsuki450

      12 years ago

      Saturday at 5:30... I dont think it will be a problem... that is if my lil brothers birthday party isnt on Sat... idk, well work it out...^.-

      btw nice makin everyone feel bad on the xmas pic... lol

    • Silvac

      12 years ago

      nope im bad at drawing myself.

      a photo then. XD

    • Silvac

      12 years ago

      sweet. clutter XD , got it. i do that all the time. with my desktop >.>

      XD remind me to give u a photo or something or at the least a better ref drawing.

    • dono_van

      12 years ago

      Hey I need some help I need to interveiw people for school would you mind answering some questions?

    • wussie

      12 years ago

      alright, have a good night. And it happened to Luke because he's actually getting paid by Burnie.

    • SubWoofaCS

      12 years ago

      Nicely said.

    • kamakazi32

      12 years ago

      yay ^_^

    • wussie

      12 years ago

      yeah, it would be cool if it happened, but I doubt it will

    • wussie

      12 years ago

      the wussie4staff thing pretty much started out as a joke, now I am kind of interested in seeing what's going to happen with the trend.

    • AmazingSpdy

      12 years ago

      no, your birthday wish is still in my comments section.

      I would never delete your birthday wish smiley8.gif

    • curvebreaker

      12 years ago

      i'll catch you later dude. need sleep.

    • curvebreaker

      12 years ago

      ahh maybe so...after i get my degree and all

    • curvebreaker

      12 years ago

      tight, have fun. i wish i had done more my senior year, but can't exactly go back in time....

    • curvebreaker

      12 years ago

      are you still in high school then? cuz that's what it sounds like to me....not that it's bad or anything, just curious

    • curvebreaker

      12 years ago

      well, mine are a week apart. my chem is wed., then my cal is on mon. i got nothing to worry bout tho. made a's all year.

    • curvebreaker

      12 years ago

      same, just wrapping up the semester with our exams.

    • curvebreaker

      12 years ago

      how's it going?

    • Zack FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Zatch

      12 years ago

      k (I didn't notice)

  • metroid05's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet