mfox

Male
from Brandi's Bed

  • Activity

    • GET A LIFE

      14 years ago

      mfox

      Do you fucking little internet whores get off by bitching to me? WHAT THE FUCK? ITS MY OWN BUSINESS IF I BAN PEOPLE OR NOT, GET A FUCKING LIFE.

      DO NOT ARGUE WITH MY INTELLIGENCE WHEN I POST A JOURNAL. WHY THE HELL WOULD I POST A JOURNAL ABOUT SOMETHING I KNEW NOTHING OF? SO SCREW ALL OF YOU, I KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT.

    • Banned RT

      14 years ago

      mfox

      I banned the rvb,roosterteeth,and strangerhood domains/host/IPs from accessing my network of sites. It was fun.

      I can prove it was their IP: http://66.81.80.141. Click it. It takes you to a server page of rvb.

    • Points Proved

      14 years ago

      mfox

      SOME people (I.E. Dimono, and another mod whose username I cant spell) proved a their point. Fine, it wont go up cause I dont want rvb to be sued, even though I still hate burnie. guS is still cool. But seriously, the LEAST burnie could have done was tell me why he removed it. smiley10.gifsmiley11.gifsmiley10.gif But anyway, so yeah. And I like the red x now. It shows that I suck. But I still think it was uncalled for, because burnie didnt explain himself. He just goes and deletes stuff and screws my awards without telling me why. I think thats messed up.

      And for the record, I think that DiMono is the most professional mod here, and should tell the other mods and staff how to COMMUNICATE (yes, thats when you share information) with the regular users.

      Also, this does not excuse all the other dumbasses who I still hate. (Burnie, everyone that flamed with me, and other people.)


      --
      mFox

      Oh, and show sucks.

    • Bullshit, Bullshit, oh and BULLSHIT

      14 years ago

      mfox

      Ok, thats it. Burnie sealed my deal when he deleted my journal AND gave me a big FUCKING red "X" on my god damn awards.

      Rooster Teeth can NEVER EXPECT ANOTHER FUCKING CENT OF MY GOD DAMN MONEY.


      This is uncalled for, I have NEVER been so rudely treated in my LIFE. Here I am trying to save MY girlfriend from abuse, and all these fucking critics come along and pick at me. Then Burnie decides he is not a ass enough around here, so lets go ahead and DELETE MY JOURNAL. Ok, thats even acceptable. But does he tell me why? A friendly PM? A little message, hmm maybe could you please take that down? NO. I get him deleteting it, leaving a snide remark so I get neg modded, and give me a big fucking bold red 'X' on my god damn awards. THANKS FOR NOTHING FUCKING BURNIE. This is what I get for trying to save my girlfriend. I get a journal full of critic comments, "oh I just cant call that number, oh no its not my place" BLA BLA BLA. WHO THE FUCK CARES? JUST CALL THE DAMN NUMBER. Then Burnie is all like "im pimp cause I run the site, so lets delete this shit, oh fuck lets give him a x to be more rude" and goes ahead and does that shit.

      THIS IS WHAT I GET FOR ASKING RVB FOR HELP. THANKS FOR NOTHING FUCKERS.

      "When leaving an award, I try my best to make a post in the comments what it was for. I will mark that entry with a . I don't do this every time, but i try my best."

      Thanks for the award, ASSHOLE.

      Here I am, I log on to RvB. I see lots of journal comments. I think "hmm maybe someone called. Awesome!" then I see this: "Award status changed." So I check it out. Thinking, hmm maybe I will get a award for trying this hard to get people to help? BUT NO. I get SURPRISED with a "fuck off" 'X'. Thanks RvB. 8 months and all the shit I have bought off you, and I what I get in return is "fuck off" and a big red 'X'. Thanks. Thanks for fucking nothing RT.

      I am so fucking pissed at burnie and RT right now, I dont think I will watch another RvB episode, or any productions made by RT ever again. I just cant fucking believe it.

      Hey, burnie, WHY DONT YOU KEEP YOUR HUGE ASS FUCKING NOSE OUT OF OTHER PEOPLE'S BUSINESS? OR IS THAT TOO MUCH TO ASK FOR? Fucker.


      I want RT to see this. Because I am dead fucking serious. This has me so upset, I cant even start to explain how I want to rip burnies ovaries out through his crusty vagina and feed them to him.

      RT CAN EXPECT NO MORE BUSINESS FROM ME, AND I WILL NO LONGER RECOMMEND PEOPLE TO THIS SITE. IN FACT I WILL RECOMMEND PEOPLE TO LEAVE THIS SITE BECAUSE OF THE STUCK UP ADMINS AND THE MODS THAT THINK THEY OWN THE UNIVERSE.


      I will be closing my account shortly. I changed my mind. I will keep it open, just to piss people off.

      yeah_d55.jpg
      Burnie, FUCK OFF.

    • Brandi Needs Your Help

      14 years ago

      mfox

      This journal entry was deleted by a staff member. Do not post other people's personal information in your journal.

    • ENOUGH IS ENOUGH

      14 years ago

      mfox

      Ok, thats it. My experiment is COMPLETE. The results are inconclusive.

      MALES ARE DIRTY DISGUSTING HORNY PIGS.

      And I have evidence to back it up.

      Precisely three days ago I became a woman. I changed my profile to be like a girls. I kept my avatar of my beutiful girlfriend just as I had it to see just how many males would just surf the users online thing and look for sexy avatar pics. MY GIRLFRIEND IS HOTT. AND YOU CANT HAVE IT. SO FUCK OFF. Now let me make myself perfectly clear.

      I AM NOT A GIRL, THAT IS MY GIRLFRIEND. YOU JUST GOT YOUR ASS HANDED TO YOU IN A SILVER PLATTER BY ME. YOU ARE A MALE PIG.


      Now dont get me wrong. A innocent PM and stuff are cool. But when I get 20 year old germans hitting on me? WTF?

      I only played as a 16 year old. STILL. 20 year olds should NOT be hitting on 16 year old girls.

      I truly feel how women feel now. I know what they go through. ITS SICK. ALL MALES THAT DO THIS SHOULD BE ASHAMED OF YORUSELVES. I MEAN COME ON. LETS ALL JUST COMMENT AND MESSAGE HOTT WOMEN UNTIL THEY LIKE US! What kind of fuzzy logic is that? Its nice to leave a respectable comment or PM. smiley11.gif But not going around flirting with girls that their avatars catch your eye while you are surfing the users list masturbating. smiley11.gif

      Now seriously if you think about it, do you think girls think your cool when you leave comments on their pictures like:

      OMG j00 4r3 h07, plese l37 me fux0rz j00

      Wont that get tiring? Just for me, and I just started this three days go, I get like 4 - 5 image comments a day, and like 5 PMs and a bunch of comments. I jumped from 400 odd profile views, to 600 in 3 days! TALK ABOUT PERVERTS. Did you click my profile because of the picture of my hott girlfriend? Asshole. Its just sick. I cant even get anyone to talk to me, but the second I put a hott girl in my avatar, I get pms and shit? THEY DID THIS BEFORE I CHANGED MY PROFILE TO BE A GIRLS ONE. People are too caught up in the hott chick on the avatar, they must message me at once to see if I want to have internet sex with them.

      15< 10 PM's, 29 comments
      25< 42 PM's, 38 comments
      35< 167 PM's, 48 comments
      36-59 - NOTHING
      60> 421 PM's, 40 comments

      I had 12 people watching me before, now I have 17. Hmm, wonder who the extras are? HORNY MEN. Its disgusting.

      So I hope you all have learned a lesson. Any male that has flirted with me or looked at my profile because of my avatar heed this warning:

      omgwtfpwn3d.gif

      --
      mFox
      MICHAEL FOX

      **
      This journal entry is only in effect for dirty male pigs. Not my friends. Love you guys, thanks for helping me out with this. smiley1.gif

    • Doing A Experiment

      14 years ago

      mfox

      I am going to see how many hits I can get as a girl. Dont blow my cover yet. smiley8.gif

      --
      mFox

    • XBL BITCHES

      14 years ago

      mfox

      Gamertag is: SP mFox

      You know you want it. Add me as your friend, or else. smiley1.gif

      --
      mFox

    • Turf...?

      14 years ago

      mfox

      Anyone download the 'turf' map on xbl for Halo 2? If you look, each base has a vending machine. And on the blue vending machine there is a rooster and on the red one there is a set of teeth. Ill be darned if Bungie didnt sneak rooster teeth in their map. Thats awesome.

      --
      mFox

    • Settling The Score...Again

      14 years ago

      mfox

      Removed for um copyright infringment... yeah thats why.

  • About Me

  • Comments (21)

    • gremlin66

      14 years ago

      Just wanted to say I agree with you about new topics. Sometimes people can be pretty harsh on here. It's cool that I'm not the only one to think so.

    • 13thShorty

      14 years ago

      Nicest person i've met on this fourm

    • EnterDaMatrx

      14 years ago

      You pwn.

    • Ascendance

      14 years ago

      Your beautiful

    • Ascendance

      14 years ago

      uber sexy

    • LargeFamily

      14 years ago

      Minority Report, that was a sick movie! I, Robot as well. (I found out a little bit ago that it's based on books by Isaac Asimov.

    • syro

      14 years ago

      OMG your middle name better start with a J!!! If not im totaly gona blow up!...

      ((((-------<<<<<<<<<<<<<BANG!>>>>>>>>>>>-----------)))))

    • Gospel_Forte

      14 years ago

      my screen does have a name god damn it fucktard! I call it fred

    • caboose3456

      14 years ago

      space balls rocks

    • amedeus

      14 years ago

      Spaceballs truly is a kickass movie. You have good taste, my friend.

    • mfox

      14 years ago

      Sorry Stogi, but its a great line thats why I 'borrowed' it.

    • stogi

      14 years ago

      FOX HATH STOLEN MY QUOTE!

      sometimes its darkest just before dawn

      THATS MY LINE!

    • xInvaderZimx

      14 years ago

      Yes he is right about the song however the one I heard on the radio that day was redone by 311, glad you like the lyrix its a kick ass song and, it very muchly reminded me of you as I was away, still does :)

    • xInvaderZimx

      14 years ago

      (reply to you message on my profile) HELL FUCKING YEAH I LOVE those movies, of course not as much as I love you though ;). But yeah I have the Christmas one, want to come over and watch it sometime ;). I love you. Miss you like hell, idk whats up but yeah your not replying to my email but its ok probably technical difficulties lol. hope to hear from you soon!! L8erz

      Love Always and Forever.
      Your Brandi

    • xInvaderZimx

      14 years ago

      (reply to image comment) yes

    • xInvaderZimx

      14 years ago

      wait plz tell me your not moving!!! I just read it said maybe florida maybe arizona i hope that doesnt mean that i think it does :(. well your in my journal if you want to read, good things of course but its k if u dont its pretty long, l8erz

    • xInvaderZimx

      14 years ago

      yup I have a topic *dun dun dun* jk, thats cool! cant wait to see some RvB

    • Sanakhte

      14 years ago

      use the mail2web more often, i havent gotten a message in a week!

    • xInvaderZimx

      14 years ago

      Hey fox! Yes I love my pic thx so much my computer wise fox lmao. Oh well I am lame, your not!! I love you! l8erz

    • xInvaderZimx

      14 years ago

      Hey sexy! Kick ass profile if I do say so my self ^_^ thx for introducing me to this site lol it seems pretty cool, cant wait to see some Red vs Blue videos. Last night was fun on the phone lol and dont worry about my mom she wont do anything if the phone calls keep showing up. Cant wait til next year or til we hang out sometime. I love you so much. Talk to you l8erz. Much love, bye.

    • stogi

      14 years ago

      gir is awesome
      man u need to post some stuff on the site somewheres

      stogi

  • Questions

    No questions have been answered yet