party_surfur

Male
from Little Rock,Ar.

  • Activity

    • what do u do`

      12 years ago

      party_surfur

      hah a ha some one come help me out and take this reallyr eally big sign i want it but uits to big for me to handle, but then again i want thiw other thing i can have which is a life some one give me your life ha ah ah waht am i talken abotu i live my life and wouldnt change it for shit. this world is mine if u try adn take it i am gonig tio do bad thing to u i cant say on here cause i will get in trouble LOL who cares thoguht this world is a place of drama and bull shit.

      i just wanted to write some random shit i hope u liek it LOL

      my life is gr8 and i love it !!! :) :D

    • danm

      12 years ago

      party_surfur

      love is like a chocolite bar, its good untill its gone.!!!<3

    • poem

      12 years ago

      party_surfur

      i seen you and wanted to talk so bad.
      but i couldnt cause it would make my gf mad.
      no im looken for u on myspace.
      iw ill be so happy when i see your face.
      i wish u would have left a trace.
      i cant wait to see u again.
      this is love not pretend.
      mabey u will be my next girl friend.

    • poem....

      12 years ago

      party_surfur

      your eyes are so beautifull
      your hands so soft.
      before we met i was lost.
      i love you so much.
      my heart stops from your touch.
      i say i dont care when really i do.
      i would be nothen with out you.
      gosh i fucking lov eyou.!!!

    • umm...

      12 years ago

      party_surfur

      umm im really bord im so glade school is almost out, i onl have 5 days left... and i cant wait till our party its going tobe great!~!!!

      danm i love being so danm difrent and not mainy people understanding me its so outragese. i fucking love it.. i hope ulove you life, even though u only LIVE to DIe party like a rock star adn never give up on life... it iwill get better on day just give it time i hear that all the tim and its so true,....

      i fucking love you all have funa nd stay otu of trouble./!!!JLP4er":wf
      sadgjl;as
      dg
      asdk
      gfasdvxc

    • crazy ass night in Hot Springs, Arkansas

      12 years ago

      party_surfur

      ok here is how it started off, me and my friend colt whent to hot springs to go see some girl we are talken to, we oparked our car across the road from there house, and snuck into there house, and when we looked out the window at his car there was 4 cars leave, we didnt think any thign about it, then about 2 hours l8er we looked at his car and his lights were on and his door was opened, so we whent out to his car. the broke into colts car and all they took was our CDs and slashed his tires. then the people pulled up and i walked to there car with a pick axe in my hand and they left, then we left and they started to follow use. thats the main thing that happened, alot more than that happend, its just to much to explain.

      these people has fucked with the wrong people, we are going to find the fuckers that did this and get REVENGE on them liol buitchs, they are so stupied they broke into our car then let us see what kinda car they were driven. they aint gots shit on my crew!!! we are going to beat there ass as soon as we find them lil bitches,.

      LIFE is gr8, done ever give up on anything!!<3

      "im going to get to the bottom of this shit, and i dont give a fuck whose at the top"

    • I found my PROBLEM

      12 years ago

      party_surfur

      ok if yall no me then u know im a ass hole and cant stay with one girl for more then a week, but all that has changed i have stoped daten and im going to stay single and just have friends, my problem was i wanted love , but really all along i just thought i did and i would make my self believe that i was in love with someo ne i never even really new... im GR8 and this is part of LIFE life sucks ass, and plays a game with u so will u be able to win or will u lose? im going to win inm going to find out the POINT OF LIFE even if i die tryen if u would like to help just let me know.

    • LIFE

      12 years ago

      party_surfur

      Life sucks ass, and i almsot died 2 bad it didnt really happen, who cares anyways, the only thign u know will happen for sure in LIFE is that uw ill die so why not go ahead and get it over with? LOL jking with you all im the gr8est i have ever been. but life does SUCK ass...shit cant change so danm quick...

    • Bullet For My Valentine CONCERT

      12 years ago

      party_surfur

      i would have to say BFMF concert was one of the best mosh pits i have ever entered i was like the skinnyest guy adn i took over it acouple times it was awsome... and the show was also realy god i cant wait to see them again soon.... there was also alot of crazy shit that happend like girls passen out and haven segers and shit like that then just the usual stuff but it was great...

    • umm....

      12 years ago

      party_surfur

      i dont now what to say cause all i can think about is Megan she is the greatest and i cant wait to see her. hope you all are good and stayen out of trouble ?L?OL? fuck that and fuck all the cops, lets plan our attacts.!!!!!!:P :D: :)

  • About Me

  • Comments (332)

    • tysonx1

      11 years ago

      what up bro

    • tysonx1

      11 years ago

      what up bro

    • fallentears

      11 years ago

      Noooo...
      Im going to stay home.
      But we better win.!

    • Raven_xx

      11 years ago

      haha yeah
      i dunno where to go for mine either
      but my senior year is harddd and it sucks
      =(

    • Raven_xx

      11 years ago

      well thats good
      and yeah same here
      Senior year babayyyy

    • Raven_xx

      11 years ago

      I knoww
      its been forever
      not much has been up just another year of school
      How you been?

    • fallentears

      11 years ago

      Lol i saw you..lol.

    • fallentears

      11 years ago

      OMG...its lance!
      lol.

    • lisabet14238

      11 years ago

      phoenix...what calss ae you in right now?

    • lisabet14238

      11 years ago

      i flew home friday, lol..so whats up?

    • lisabet14238

      11 years ago

      i parttied just last night, lol

    • lisabet14238

      11 years ago

      new journal time!!!!

    • lisabet14238

      11 years ago

      i havent got my schedule yet...i'm registering right now, lol

    • muffin50

      11 years ago

      hey fucker whats up

    • lisabet14238

      11 years ago

      really, what classes did you end up taking?

    • namenowknown

      11 years ago

      thats cool i missed you over the SUMMER. did you have a good one?

    • lisabet14238

      11 years ago

      i've been good i can't complain...getting ready to go back to school also for my senior year. glad to talk to you again.

    • lisabet14238

      11 years ago

      finallly, you on!

    • namenowknown

      11 years ago

      hey buddy how are you

    • Nini

      12 years ago

      hey stranger..what you doing?

    • muffin50

      12 years ago

      fucker whats up

    • lisabet14238

      12 years ago

      pretty good..i've been been all the time...sorry i haven't been able to get to you sooner! so whats been up with you?

    • Palmer10

      12 years ago

      haha, I could live with just borrowing it I guess. But I still really want it.

    • fallentears

      12 years ago

      ummm well
      I guess u didnt do anything...
      and i really dont think ur mean

    • emogirl101

      12 years ago

      lol so your on the computer when you are doing ur finals?

    • StupidIdiots

      12 years ago

      Ah...huh??

    • tysonx1

      12 years ago

      dude what happened to ur karma level

    • Nini

      12 years ago

      kool ill add you tonight then we can talk on there some also..

      so how are you doing?

    • throwmeaway

      12 years ago

      Im doing good how are you?

    • tysonx1

      12 years ago

      yeah yeah

    • emogirl101

      12 years ago

      AWW MAN I HATE FINALS,......IM SRY

    • Nini

      12 years ago

      awwww you are almost done with that right? so are you going to be on at all during the summer?

    • tysonx1

      12 years ago

      june 14 u

    • Nini

      12 years ago

      i am good just here at work.. wanting it to be 3

    • Nini

      12 years ago

      Good Morning.. how are you doing?

    • ulovekelly

      12 years ago

      good what bout u?

    • tysonx1

      12 years ago

      not that bad i got drunk also but dindnt meet any chicks it sucked

    • emogirl101

      12 years ago

      awww man....hmm....when does your summer start?

    • emogirl101

      12 years ago

      hey nothing much just here sitting and talking to a few people
      what about you?

    • throwmeaway

      12 years ago

      Im doing good...what you doing?

    • minouners

      12 years ago

      just killing time at work, you?

    • tysonx1

      12 years ago

      how was texas

    • fallentears

      12 years ago

      Wow....
      Ummm no comment

    • drummrbabe9

      12 years ago

      Oh I Will smiley0.gif

    • drummrbabe9

      12 years ago

      Sounds like you've got a busy weekend kinda like mine... Except I get to sleep in. I'm going to a baseball game today and Kings Island tomorrow. I wont be doing any state hopping though.

    • ulovekelly

      12 years ago

      oh, yea. me too

    • throwmeaway

      12 years ago

      yeah I just have to relax and take it easy :P Im glad your doing good

    • ulovekelly

      12 years ago

      im doing ok... what bout u?

    • ulovekelly

      12 years ago

      hmmm i dono?
      lol

    • LinzaLicious

      12 years ago

      I'm alright I suppose.
      How about you?

  • party_surfur's Pictures

    Images

  • Questions

    No questions have been answered yet