rachel92

Female
from Flushing, NY

  • Activity

  • Comments (23)

    • bcw01hm

      10 years ago

      any advice. Hmm. All I can say is go with the flow. Its worked for me so far. lol

    • techskater

      10 years ago

      Do you still need help learning the site, or do you have it under control? I see Miztli seems knowledgeable.

    • NotoriousPIG

      10 years ago

      Miztli sent me...said you're a cool person...i'm his friend...Freddy

    • Miztli

      10 years ago

      1) meh...i manage and i haven't really played the game...i stick around for the funny shit they say many times
      2)nope...people actually keep the already exisiting threads alive...like the God one...i would just pick a topic and put in your input...it never hurts to try
      3)Although thats very true....Alot of assholes are found here too

    • Miztli

      10 years ago

      well the Team fortress group is funny...but all they talk about is TFT...nuthing but...

      RT intellectual is where you can put your input on some pretty good issues...without getting into a stupid senseless argument...which is awesome...

      And retrogamer is a pretty funny comic...which naturally attracts pretty funny/ cool people

    • Miztli

      10 years ago

      it doesn't matter...there are several girls joining the group...and more keep joining...

      in fact the people in charge of it are chicks

    • Miztli

      10 years ago

      don't be fooled by the Pretty boys group...it may be about good lookin dudes...but the ppl in the group are all generally awesome...

      its kinda new...so there aren't alot of threads...but i don't think they would care if you went off topic on the "Epic Nights" thread

    • Miztli

      10 years ago

      i'm not much of a public thread person...mainly becuase they're open to every jerk

      i'm more of an in group thread person...i'll send you a couple invites to some groups...

      i could send alot more invites had you had XBL...

    • Miztli

      10 years ago

      wow that really sux

    • Miztli

      10 years ago

      antenna...you can't hook it up straight to the Router?

    • umeanirul7

      10 years ago

      Probably. Good luck.

    • Miztli

      10 years ago

      well i just suggest you try it...

    • umeanirul7

      10 years ago

      Oh trust me there are a lot of good natured, fun people on the site. Which is why I love it. You just gotta find them. If I were you'd I'd search around a little bit more. In the MiddleGround, were a little fucked up.

    • umeanirul7

      10 years ago

      That's just how he is. They fuck with people. But yeah it would be good to check out other forums.
      Any other questions just hit me up.

    • umeanirul7

      10 years ago

      No. Your fine.

    • Euronymous

      10 years ago

      Genius at being fucking boring.

    • Miztli

      10 years ago

      LMAO...i have to laugh because me and my Jewish friends make jokes on this exact thing...

      hmmm...that's too bad....

      You should change your mind...Fight the Jew side of you...

      i started playing online over 6 years ago...haven't stopped...Its awesome...

    • Miztli

      10 years ago

      Do you have an Xbox Live account??

    • duffman8472 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      not as exciting as it sounds... You mean it's not a giant water park smiley2.gif

      oh, and just so you know, if you respond to people in their comments they'll get an alert and will be more likely to answer you

    • Miztli

      10 years ago

      Welcome to Rooster Teeth...

      If you have any questions feel free to ask...

      Know that RT people don't bite...we stone people...lol...j/k

    • rachel92

      10 years ago

      lol ya thnx and flushing is in queens and its not nearly as exciting as it sounds

    • duffman8472 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      Welcome to Roosterteeth, the happiest place on earth smiley6.gif

      edit: wait a minute... your seriously from a place called flushing? smiley3.gif

      Post edited 7/15/09 4:07PM

    • bcw01hm

      10 years ago

      Welcome to RT.

  • rachel92's Pictures

    Images

  • Questions

    No questions have been answered yet