setosora

Female
from My Creation

  • Activity

    • Kairos Retreat and suggestions for games

      14 years ago

      setosora

      omg, im going on a retreat with my school and im really not excited. my ex boyfriend is going, sean, and hes so freaky!! and stalkerish!!! i dont wanna go. i dont really know what its gunna be like but, hey, thats the point of doing new things right? w/e some other ppl i know are going so i wont totally die. ugh. we leave today after school. i so wanna bring my xbox and a little tv or sometihng, but im sure they wont let me. i didnt bring anything electronic. not even my laptop. its not sofisticated enough to hold huge games. maybe like pinball but thats it... damn i should install FFVII on that, i have it too i just never opened it. i have played it tho, just on PSX. i was gunna bring my game boy but i dont have any good games. any suggestions for what good games are out of GBA. i know the DS just came out but there arnt any games out for that either. i want animal crossing for the DS but it says thats coming out in a year... wow, so long. anyway, the current GBA game thats in my handheld is Pokemon Fire Red... ya im into pokemon but not the same game over again. stupid nintendo.

      on another note, i think something LIKE pokemon should come out, but isnt another pokemon game. i loved pokemon when it came out but now its over the top. you guys agree with me?!?

    • HALO 2!!!~*~*~*~!!!

      14 years ago

      setosora

      lol im gunna make this post just like everyone else in this vacinity. i got halo 2 today. omg, this game is amazing. it totally lived up to the hype around it. the only thing im worried about is the fact that the warthog might not fly as far as it did in the last game... that was the best part. running into people and things witht he warthog and watching it tumble over iteslelf. w/e, they changed a lot in this game. like the pistol isnt as uber as it once was... i like they changes they made tho. namely the graphics. but i really like playing as the elite and the "son-of-a-bitch-stick" is the coolest thing ever (that sword thing). anyway, ive only played it a little, and i havnt beaten it yet. tho i do wanna beat the last stage on legendary too see if there is another secret ending. those are always fun.

    • Adrian

      14 years ago

      setosora

      Ok, i would like to say that this kid is adorable!!! hes so nice. tho i feel like im bothering him. i send him texts, he responds, but what if he doesnt want to and hes just responding cause he wants to be nice. i really wanna see him this weekend but i seriously doubt that i will. maybe ill ask him to my games tomorrow... but well see. he hasnt responded to my text yet...

    • just making an entry

      14 years ago

      setosora

      so im here at school... nothing really exciting going on. tho i found out lately that im playing more halo... maybe its cause halo 2 is coming out. maybe its cause my friends friend, who is really extremly hot plays halo with my friend who i play halo with. so in a sense im using my friend, michael, to play with this hot guy, adrian... omg... wow. i wish i could see him again. tho im sure he doesnt even remember who i am. oh, just some girl who plays halo with mike... UGH what is wrong with life?!?!

    • First Entry

      14 years ago

      setosora

      so i dont really know what to write... but w/e. my website is www.freewebs.com/seto_sora <- check it out... its got links to everything there, my deadjournal and xanga and deviant art page, etc!

    • 2019 years ago

      setosora
  • About Me

  • Comments (2)

    • Renegade2017

      14 years ago

      Robin Williams is awesome. "I'm a frickin' Chia pet."

    • silent_kid

      14 years ago

      HALO IS COOL(DUH) as is linkin park, final fantasy animal crosiing(sweet) and harvest moon.

  • setosora's Pictures

    Images

  • Questions

    No questions have been answered yet