spankytoast

Male
from Valparaiso, IN

  • Activity

    • NEW GUITAR 7-SRING MADNESS!!

      12 years ago

      spankytoast

      I GOT A SEVEN STRING TODAY!

      IT IS SO FUCKING BALLSY IT KICKS SIX STRINGS TO THE FUCKING CURB!!!



      JUST THOUGHT YOU SHOULD KNOW.

      p.s it's a schecter C-7 Hellraiser

    • DEREK'S LEAVING THE BAND!

      12 years ago

      spankytoast

      our bass player is going to college next year OUT OF STATE! he's going to like texachussets or something so he's not going to be able to stay with us. but he's going to help us with finding a replacement, so it's all good... NO IT'S NOT!!! WHY GOD



      WHHHHHHHYYYYYYYYYYYYYY??????????!!!!!!!!!

    • NEW SHADOWS FALL SONG!!! Redemption

      12 years ago

      spankytoast

      Yeah i got the new shadows fall single (Redemption) off of itunes and it makes me want the fucking album so much more!!!

      The vocals are still razor sharp but there's a lot more melody to it on this track. the guitar is super heavy with some licks reminescent to early iron maiden and the solo kicks ass. bittner's drumming is extremely heavy and even more complicated just recorded a little quieter than usual. overall i give it a 10 out of 10.

      I get to see them on the jager tour in march because they're coming to chicago and playing at the house of blues. last time they were there i got to shake Brian Fair's hand. Awesome i know. i'm hoping to get a guitar pick this time though. HOORAY!!!

      SF_1.jpg

    • I'm back

      12 years ago

      spankytoast

      Yep it's true. you can all stop crying now.

    • 2000 PROFILE VIEWS AND 400 JOURNAL VIEWS

      12 years ago

      spankytoast

      YEAH!! I GOT THEM BOTH ALMOST AT THE SAME TIME!

    • A SOLUTION

      12 years ago

      spankytoast

      BACON WRAPPED SAUSAGE!!

      wurstel.jpg

    • FORGET PIE VS CAKE... BACON VS SAUSAGE

      in Forums > FORGET PIE VS CAKE... BACON VS SAUSAGE | Follow this topic

      spankytoast

      Yeah it's the new sensation that's sweepin the nation

      3 replies

    • SAUSAGE

      12 years ago

      spankytoast

      IT"S official, Bacon is no longer cool.


      Delicious break fast sausage now reigns supreme.

      Bring it on Sausage haters


      spankytoast456922492630a.jpg

    • Personality test results (again)

      12 years ago

      spankytoast

      Yeah, thought i'd revive this one to show everyone how great i am lol.

      Advanced Global Personality Test Results

      Extraversion |||||||||||| 46%
      Stability |||||||||||||||||||| 90%
      Orderliness || 10%
      Accommodation |||||||||||| 50%
      Interdependence |||||||||| 36%
      Intellectual |||||||||||||||||| 76%
      Mystical |||||||||||||||||||| 90%
      Artistic |||||||||||||||||||| 90%
      Religious |||| 16%
      Hedonism |||||||||||||||||| 76%
      Materialism |||||| 30%
      Narcissism |||| 16%
      Adventurousness |||||||||||||||||||| 90%
      Work ethic || 10%
      Self absorbed |||||||||||| 50%
      Conflict seeking |||||||||||||||| 70%
      Need to dominate |||| 16%
      Romantic |||||||||||||| 56%
      Avoidant |||||||||||||||| 70%
      Anti-authority |||||||||||||||||| 76%
      Wealth |||||||||| 36%
      Dependency || 10%
      Change averse || 10%
      Cautiousness |||||||||||| 50%
      Individuality |||||||||||||||||||| 90%
      Sexuality |||||||||||||||| 70%
      Peter pan complex |||||||||||||||| 70%
      Physical security |||||||||||||||||| 76%
      Physical fitness |||||||||||||| 57%
      Histrionic |||| 16%
      Paranoia |||||||||||||| 56%
      Vanity |||| 16%
      Hypersensitivity |||||||||| 36%
      Female cliche |||||||||| 36%


      Stability results were very high which suggests you are extremely relaxed, calm, secure, and optimistic.

      Orderliness results were very low which suggests you are overly flexible, improvised, and fun seeking at the expense too often of reliability, work ethic, and long term accomplishment.

      Extraversion results were medium which suggests you are moderately talkative, outgoing, sociable and interacting.


      trait snapshot:

      messy, tough, disorganized, fearless, not rule conscious, likes the unknown, rarely worries, rash, attracted to the counter culture, rarely irritated, positive, resilient, abstract, not a perfectionist, risk taker, strange, weird, self reliant, leisurely, dangerous, anti-authority, trusting, optimistic, positive, thrill seeker, likes bizarre things, sarcastic

    • spanish castle magic

      12 years ago

      spankytoast

      ts very far away
      It takes about a half and a day to get there
      If we travel by my uh, dragon-fly
      No its not in spain
      But all the same you know, its a groovy name
      And the winds just right.
      Hey !

      Hang on my darling
      Hang on if you wanna go
      Here its a really groovy place
      Its uh, just a little bit of uh, said uh, spanish castle magic.

      The clouds are really low
      And they overflow with cotton candy
      And battle grounds red and brown
      But its all in your mind
      Dont think your time on bad things
      Just float your little mind around
      Look out ! ow !

      Hang on my darling, yeah
      Hang on if you wanna go
      Get on top, really let me groove baby with uh just a little bit of spanish castle magic. yeah baby,
      Heres some
      Yeah, ok babe, ok
      Its still all in your mind babe
      Oww !
      Yeah !

      Ah !

      Hang on my darling, hey
      Hang on, hang on if you wanna go
      And its happening, oh no, damn hey ! thats right baby, listen
      A little bit of spanish castle magic
      Hey !
      Little bit of spanish castle magic
      Hey hey !
      I cant uh, sing this song, no
      Yeah, ok baby
      Get on baby
      Yeah
      Its all in your mind baby
      Little bit of daydream here and there
      Oh !
      Yeah !
      Ooh ! yeah !
      Ow !
      Evrythings gonna be alright babe!

  • About Me

  • Comments (525)

    • tury

      12 years ago

      yeah

    • ARM

      12 years ago

      Don't try to fuckin' kid me man, I know for a fact that half of his ashes were put in the Ganges and the other half were put in the San Fransico Bay.

    • tury

      12 years ago

      better in than out

    • tury

      12 years ago

      yeah man always look at the bright side of life

    • tury

      12 years ago

      watup dog

    • tury

      12 years ago

      around 3500

    • tury

      12 years ago

      damn man then you dont want to know the price on the HK haha

    • tury

      12 years ago

      yeah i would choose a triple rectifier, a marshall mark II , or a hughs and kettner switchblade

    • BedOfRazors

      12 years ago

      I love that song soooooooooo much

    • BedOfRazors

      12 years ago

      LUCKY
      >.<

      I want to see them soooooooooooooooooooo bad

    • BedOfRazors

      12 years ago

      oh yeah, of course, who doesnt know that?

    • tury

      12 years ago

      yeeaaah i had that one in mid actually

    • BedOfRazors

      12 years ago

      haha, I guess

      and I'm probably the ONLY metalhead cheerleader, ever.

    • tury

      12 years ago

      ill see what GC and ebay have. im also checking out some tube heads and a good phaser.

    • tury

      12 years ago

      since march i think ive been building a pedal board man. so far i have a Boss dd-6, boss bf-3, a boss ch-1 , a dunlop cry baby 535q, and a vintage ernie ball volume pedal. i have the patch cables but need the power supply and daisy chain. i bought a planet waves L shaped cable but got fucked and i cant find the receipt in the meantime i bought a similar one at ebay. now i just need to sell my multieffects and my SG for some money to get a nice pedalboard or maybe build one.

    • tury

      12 years ago

      whatup dude

    • BeeBoy

      12 years ago

      No digital camera? Borrow someone's or make the investment for your own. Anything to get me pictures of your guitars. It's tearing me apart to not know the fucking awesomeness that is your guitars.

    • BeeBoy

      12 years ago

      Got any pictures of all your guitars? Please?

    • MysticGohan

      12 years ago

      awesome spread the word fellow porch monkey smiley0.gif
      smiley9.gifsmiley8.gifsmiley9.gif

    • tury

      12 years ago

      niice , does it helpon lead parts? like the emg db boost knob?

    • tury

      12 years ago

      dude , what is basically the fernandes sustainer function? more sustain haha? im not kidding i just never tried one before.

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      Cant stand that, its ok in doses but ghetrs annoying after a large dose of it.

      Steve Vai is the 7 string master to me, the guy is god.

      IMO Gene Hoglan had more creative input when Dark Angel was still around

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      Strapping Young Lad's stuff all sounds the same to me, Gene Hoglan is a terrific drummer dont get me wrong, but WRITE ABOUT SOMETHING ELSE BESIDES BEING PISSED OFF.

      CoF suck ASS, its poser black metal along with Dimmu Borgir

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      SYL are good but they got annoying after awhile, i mean its all yelling. I can only take yelling so long before i get pissed and say "hey where the fucks the crazy power metal vocals".

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      Queensryche is whats up

      there song Eyes Of A Stranger has been stuck in my head

      Post edited 3/05/07 2:12PM

    • NW_GLS

      12 years ago

      Nice.

    • BuRNINGStAR

      12 years ago

      your username looks familiar...are you a member of any gaming forums?

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      EEEH :D

    • NW_GLS

      12 years ago

      Nah, I already ate.

    • NW_GLS

      12 years ago

      I VOTE FOR THE GETTING DRUNK!

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      OOOH EMG'S :D

    • NW_GLS

      12 years ago

      WE WILL DEFEAT HER!

    • NW_GLS

      12 years ago

      We have forced her into hiding. She is probably infecting others as we speak! We must not let our guard down, so we can destroy the evil that is Shai!

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      EPIK WIN

    • tury

      12 years ago

      drink tons of water

    • tury

      12 years ago

      hangover on a thursday? im waiting for tomorrow

    • tury

      12 years ago

      sup , nothing much just chillin and you?

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      hey, sorry i cant talk dude im about to go to work

    • ColdFusion

      12 years ago

      i know, i rmeber, but school is killing my free time, i have no free time

    • Caboose00

      12 years ago

      Well, I did stop, but I suppose I can squeeze out one more. Private Message me with the following info:

      Background Color
      Text (normally a username)
      Text Color
      Image (this will be put on the right side of the banner.

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      allright later dude

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      I would butas I dont live anywhere near ya XD.

      It really sucks here, the metal scene is limited to shitty metalcore bands. I along with 4 other kid's listen to REAL metal, not this sellout Disturbed, KoRn crap. We care about the music and not money

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      what im aiming for when I get a band is to bring back the old 80's thrash metal like Annihilator, Sodom, Kreator, Exodus, Slayer, Heathen, Anthrax, Megadeth, Testament.

      And add some old school death metal like Possesed, Death, Morbid Angel, Obituary, Atheist, Cynic etc.

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      what style are ya

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      Thats gotta blow, i dont know what that slike yet as most of the guys into music down in Arizona are emo's and thats all they do.

    • NW_GLS

      12 years ago

      Yeah

    • NW_GLS

      12 years ago

      I've heard that they are a metalcore band. Therefore, not interested.

    • NW_GLS

      12 years ago

      But I've never listened to Shadows Fall.

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      going fine

    • NW_GLS

      12 years ago

      I don't know. smiley2.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet