stixs

Male
from Lake Saint Louis, MO

  • Activity

    • damn

      9 years ago

      stixs

      i have got to get on more often.
      5 new messages
      3 journal comments
      4 image comments
      17 news updates from groups i'm in.
      22 new journals to read
      15 new images
      then you have the RT Staff blog entries
      RT shorts movie (really funny since i saw it before signing on)
      RvB video
      Comics
      Rt News

      *sighs*
      at least it's not like a hundred things.

    • Super mutants

      in Forums > Super mutants | Follow this topic

      stixs

      I'm curious as to how everyone else handles the ugly people. Mostly how you kill an overlord easily.

      for normal ones - i just use Lincoln's rifle or the Backwater Rifle.
      brutes - i use a sniper or gauss rifle on.
      masters - get either the gauss rifle or tesla cannon.
      overlord, or whatever the big badass ones are called, - i usually use chinese stealth armor and try to plant a mine on them. works 25% of the time. when that fail, i either avoid them or use my tesla cannon from a distance. i have trouble with them.

      10 replies

    • 9 years ago

      stixs
    • 9 years ago

      stixs
    • Life can be most cruel

      9 years ago

      stixs

      I've spent the past two months trying to convince my friend NOT to commit suicide. Hell, one night i spent five hours on the phone with her and still had to go to school the next day. Two months I work with her to get over this. I point out all the positives, all her friends, her dad, her uncle and aunts, everything happy. after nearly two months, she says that she's ok. i decided to make sure and stay with her for a while and sure enough she's just great, laughing again, smiling and everything. she's even going to church once more. i was smiling thinking everything was grand. Then life decided to be a bitch and she dies in a car wreck due to someone else's driving. Two months i talked to her and got her to walk away from the edge and keep on living on to die a week later in a car crash. son of a fucking bitch. and the asshole who killed her, no one knows who it was cause he/ she just kept going.

    • vacation

      9 years ago

      stixs

      just letting everyone know that i'll be gone for a week. going on a cruise down in the carribean and we're leaving tonight. since it's so close to halloween, the first night there, everyone is supposed to dress up. My dad is going as uncle fester, my mom will be morticia and i get to be lurch. joys. all i do is grumble and say "you rang".

      so see you all in about a week. hope you have a good halloween weekend.

    • death

      9 years ago

      stixs

      i won't be on for a period of time. i just found out my grandpa is dead. the police think it was a heart attack. but im not so sure. i didn't answer some of his calls. the last voice mail said that he understood that grandpa wasn't important in my life anymore. i haven't had time to call him back and that was four days ago. now hes dead. so i won't be on for a while.

      GOD WHY DOES THIS HAVE TO HAPPEN? i know im not to blame but still, it feels like its my fault for some reason. so peace everyone. i'll be back on .......... whenever. i don't know yet.

    • C.I.T.

      10 years ago

      stixs

      well, i'll be gone for two and half weeks.

      wish me luck cause if all goes well, then i'll be certified to be a counselor at Camp Lakewood next year. i'm still coming up with my nickname for camp. i leave tonight so i've worked like crazy to make sure im caught up with all my alerts before i leave. see you all in two and a half weeks.

    • Story time

      10 years ago

      stixs

      sup guys and girls. been a while since i posted. been having a lot of fun arguing with BirdPhobia and Cechmanek in one of the forums. i must say, it started out bad but now i'm enjoying it.
      anyway i had to write a story for my english class. i hope you enjoy it. i'll post the second part on saturday if i can. I don't know because i'm leaving for Florida Friday night. we're driving there in our big ass 1994 Savannah van.

      here's part 1.

      As I sat there with my wife, Jill, and two kids, Jane age 10 and Tim age 13, I thought that nothing could go wrong. I had just been promoted to assistant manager of the statewide Computer Networking Surveillance System where we tracked suspects of supposed crime through satellites. As we were watching the network news, the screen suddenly started to shake and then the TV went white. I was just asking who touched the remote when we hear a distant rumbling. I ran to the window only to have my heart jump straight past my throat. I saw a neighbor’s house suddenly burst into flame from a tight particle scanner from above. I had just told Jane to get me my laptop when I got a call from my boss. He told me that they lost control of the satellites and were turning their targeting systems toward my house. I immediately got my family into our truck and took off down the road. After five minutes I looked in my review mirror and nearly had a heart attack. Our house hadn’t been burned but destroyed completely. Whatever was controlling our satellites was leveling the city.

      Five weeks later

      I was reading a Star Wars book to Jane when Sergeant MacMillan came over to us. He was one of the ninety or so survivors from the United Nations Combat Division (UNCD) armed forces that were stationed in the US at the time of the attack. As it turned out, it wasn’t any of our previous rival countries as had been the popular idea at first. Every country in the world was having the same problem. We had been bunkered down in this labyrinth under Fort West. Apparently, the military had built this secret labyrinth during the cold war. The commanding officer (CO) in charge had given me a holo-map of the passages.

    • New Favorite Hobbies in Fallout 3

      in Forums > New Favorite Hobbies in Fallout 3 | Follow this topic

      stixs

      Hey CTVD, if me making this Forum makes you mad, my bad.
      This is a question for people who have played the new DLC. What is your favorite thing to do in Fallout 3 now that you've completed the new content.

      For me, my favorite thing to do is hunt Mirelurks and Supermutants with my chinese stealth armor, gause rifle, and tesla cannon.
      I also enjoy fighting Deathclaws with the Chinese Sword you get after you finish Operation: Anchorage.

      16 replies

  • Comments (122)

    • gi_goku FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Keeper of Tacos

      8 years ago

      hey buddy... how is the game treating you?

    • xfreak_lovex

      8 years ago

      HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • mcdonaldsrox

      8 years ago

      all your GF's have been idiots or stupid brandon. still love ya though.

    • apie

      9 years ago

      Turning to winter here, so cooling down a bit.
      Exams starting on Monday and goes on for 4 weeks, at least the I get the break in the form of the World Cup to watch.

    • Halo_Kitty3

      9 years ago

      LOL thanks for the comment. Yeah, but it is creepy in a cute kind of way. XD

    • grif_tastic FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      9 years ago

      I'll be on Friday night with a minor break around midnight to pick up my kid when he comes back from DC. Should be on sometime around ten-ish I think.

    • grif_tastic FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      9 years ago

      Probably won't be on until around 10PM EDT. That's after getting back from the far reaches of northern Maine...hell and gone from home as usual.

    • vibratingowl

      9 years ago

      claim? i have no need of this 'claim' you refer to

    • acrazygamer1 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      9 years ago

      well im not. im just frustraighted and i have alot of things going on in my life and she dosent understand that. but i dont hit girls in real life and i would kick any guys ass if they did.

    • acrazygamer1 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      9 years ago

      yeah i talk to mell. i dont hold things against mell or anything like that. dont worry.

    • acrazygamer1 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      9 years ago

      yes i agree. some people just like to assume things.

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      lol ya i did, how bout you?
      and we shall make prancing plans soon :)
      HUGGLES

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      hey babe :)
      miss you
      happy xmas :)
      i got glitter
      i can be a vampire now ;) lmao
      and prance around in the sun, sparkling and shining :)
      care to join me?

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :)

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      pretty good, dealing with drama and being sick alot. but i'm alright. how about you hon?

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      <3<3<3<3 :)

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      HUUUUUUUUUUUUUG that sux hon :(

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      ya im fine :) it's just one loser, w/e lol.
      i wish we could chiiiiiiiill

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      nope, random guy that i thought was decent.... he wasnt.

      and that reeeeeeeeeaaaaaaaally sux about the tv :(\
      HUG

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      nuthin much, hating men more and more. lol youre alright tho ;)
      how about you babe?

    • gavone

      9 years ago

      sorry for the late reply X( this site like never loads for me :( it won't go to my home page a majority of the time and oddly for some reason mainly at like 7 am.. i try to go on before school.. anyway, nice you got to go on a cruise.. i'm afraid of them lol. And i'm sorry to hear about your friends mom, that must have sucked....a lot :/

      I've been better.. just had a lousy week.. real lousy -_-

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      raaaaaaaaaaaawr <3 lol im boooooooored today

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      lol, i dont get to play much since my bros are on all the time. so i just play the multiplayer games

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      lol, im just picking on you out of love babe :) <3

    • xfreak_lovex

      9 years ago

      PINK :)

    • gavone

      9 years ago

      ah thanks hun :D
      how've you been?

    • gavone

      9 years ago

      awe hah ok. I've been ok.. for the most part. Just looking for a job.
      How are you doing?

    • gavone

      9 years ago

      thank you :)

    • gavone

      10 years ago

      ah thanks.

    • gavone

      10 years ago

      sounds painful.... the whole tree thing that is.
      I learned a similar lesson.... don't jump off a swing if you think you'll land it, or get a better judgement of how high up i am and whether i should jump or not -_-

    • SageIdle

      10 years ago

      Yea I pre-ordered. I'm only 25% into the game. It's awesome.

    • vibratingowl

      10 years ago

      Ozarks?

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      awwwwwwwwwwww imma miss you HUGGGGGGGGGGGGGG

    • vibratingowl

      10 years ago

      i got one mark lower than i needed in maths to get into university.

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      why's that? you seem like a good guy hon ///_^

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      lmao, thnx babe, my dads not the one i had to worry about lol.
      hows things?

    • RozeThornz28

      10 years ago

      Awe well it shouldnt be that much of a pain.

      Anyways, Im leavin for vacation. Talk to you in a month.
      Have a great summer nonetheless! =)

    • RozeThornz28

      10 years ago

      Hahahaha oh my, what an interesting holiday memory.

      Awe now thats sweet, thank you. =)

      So what ya been up to lately?

    • RozeThornz28

      10 years ago

      That's real awesome of you! Yeah drinking has never been an important factor in my family so we just "socially sip" when we're at functions. LOL of course I can't drink around them but we drink at our separate functions. Nah I wouldn't be "on his ass" persay cuz he's drinkin too much. I'm not that type of girl who wants to try and change someone. If he wanted to be stupid and get drunk all the time, then he'd slowly lose me and that's that. I'm just lucky that my guy is as wonderful as he is so there's no way I could or want to stray from him. =}

    • RozeThornz28

      10 years ago

      Thank God for technology cuz it allows me to talk to him through AIM and Myspace like almost every other day or 3 days. Man I miss him....Oh and he's doin pretty good. Not much to report only that his friends got drunk one night and one guy thought he could magically fly off the roof and landed flat on his face from 12 feet. Glad Roy only drinks for the taste and never to get drunk. Tho on rare occasions he gets caught up in the moment and accidentally does lol. He's just never stupid enough to do do anything to get himself hurt.

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      lol night HUG HUG HUG HUG HUG sleep well babe

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      ya, when i told me i didn't believe it cuz he's so quite and calm most of the time now
      and wow, lol go you

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      wow, sounds like a more extreme version of rob, he used to swear at teachers and beat kids up, he knocked out one kid for the hell of it.

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      O.O......... ok?

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      ahhh, the downfall of being tall, suddenly your a tree :o
      dumb kid, that poor one kid tho, owch :(

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      lol, mine was too, just delete one :)

      ya, i have issues like that as well

      that is true, but sometimes you just dont want your leg to hurt :)

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      aww hon that sux, i wish i could help.
      i have to have certain things to sleep better to. like i sleep much better with someone else there in the room.
      and my pain will go away eventually :)

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      aww hon that sux, i wish i could help.
      i have to have certain things to sleep better to. like i sleep much better with someone else there in the room.
      and my pain will go away eventually :)

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      meh, not sleeping well and im in pain cuz i stopped taking my joint pain vitamins :( and ya i miss rob

    • xfreak_lovex

      10 years ago

      meh could be much better.

      sounds like fun, i had a hard enough time with peer tutoring a grade 9 science class

  • Questions

    No questions have been answered yet