suckmakiss04

Female
from C-vill, OH

  • Activity

    • dude.

      12 years ago

      suckmakiss04

      just because i hang out with certain
      people doesn't mean that i, myself
      am a druggie or drink. and just because
      i look older than 14 doesn't give you the
      right to call me a fuck buddy and say that
      i'm hot. FOR CHRIST'S SAKE I'M 14!!!
      can't you get that through your head?? if
      you're over 16 or 17 that's just gross.
      especially if you want to fuck me. jesus
      people. i'm not some toy!!! don't you get
      it?!?!?! stop spreading shit about me
      and keep your fucking mouths shut. i
      don't fucking play games. if you fuck up
      my life you sure as hell bet i'll fuck up
      yours. people hate me now because of
      something i'm not. something that's
      NOTHING like me because of someones
      fucking rumors. so suppoesedly i'm some
      girl who drinks and parties, am a druggie,
      anddd i fuck some kids from a different
      town. wow i love how people don't know how
      to keep their fucking mouths shut.

    • so..

      12 years ago

      suckmakiss04

      i'm used and unwanted aparently.

      sweet guys.

      i think everyones done with the
      "leading on" game.

    • : ]]]

      12 years ago

      suckmakiss04

      i'm married.

      you're all jealous

      smiley12.gif

    • hell to yes

      12 years ago

      suckmakiss04

      i'm back nukkas!!!

    • kayyyy

      12 years ago

      suckmakiss04

      okay so if anyone read my journal before
      this then don't pay attention to it. i'm not deleting
      my rvb. i'm just not going to get on it for a couple
      months so if you add me or message me then
      i probably won't get back to you for awhile after
      tomorrow....sorry.

      smiley12.gif Morgan

    • bye

      12 years ago

      suckmakiss04

      i've decided to delete my rvb because it's driving me crazy. maybe i'll get another one in a couple months but i'm pretty fucking sick of it. so by sometime tomorrow, i'll be gone.

      peace nukkas smiley12.gif


    • yeah...no

      12 years ago

      suckmakiss04

      i'm not giving mods away anymore.
      if you didn't get any then sorry, but i
      guess you missed your chance. maybe
      some other time when you guys don't
      completely take all my mods. sorryyy smiley7.gif

    • mods...

      12 years ago

      suckmakiss04

      yay so i have 233 mods that i don't need.
      so if you want me to comment your pictures
      then just say so because i don't need
      these and i'm in a really coudln't give a
      fuck mood so if you want mods just tell
      me. i'll give you a few. it's not a fucking
      give away so don't think that one person
      just gets them all.

    • WTF?!?! (what.the.fuck) : ]

      12 years ago

      suckmakiss04

      who the fuck sponsored me!!
      because whoever did is awesome : ]
      haha aw hells yeeeuh niggas!

    • yeeee

      12 years ago

      suckmakiss04

      SHAKE YA MONAY MAKERR!!

      you lookin good in dos jeans i bet
      you look even better wit me in
      between!!!

      bhahahaha. i'm bored :-p

  • About Me

  • Comments (1036)

    • armoran

      12 years ago

      who ever said I got mad over it?

    • Vilhelm

      12 years ago

      And, it's because of an attitude like that people stereotype you.

    • Vilhelm

      12 years ago

      Then don't complain..

    • JAMIE99

      12 years ago

      heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • jason98

      12 years ago

      u have good taste in music!!

    • Papio

      12 years ago

      Well you never do say anything so that must mean you h8 me but thats ok because out of my 365 friends 350 of em still like me =]

    • stressed_out

      12 years ago

      no problem girl

    • Papio

      12 years ago

      Happy new year!!!!
      114500817710vvNI.jpg

    • damonix

      12 years ago

      yeah.......if you cant make a situation better with puppies or clowns..then its just not worth fixing

    • damonix

      12 years ago

      well do it then!
      and take a pic so i can say something completely random about it!
      yay

    • damonix

      12 years ago

      then replace clowns with puppies!

    • fizheyez

      12 years ago

      <4


      hehe.

    • fizheyez

      12 years ago

      what do you mean by i am going to start a new trend soon ?

    • NightfoxSC

      12 years ago

      Happy New Years

    • fizheyez

      12 years ago

      you too =]


      <4

      ( the new <3)

    • Marine101993

      12 years ago

      wussup?

    • thricefolife

      12 years ago

      I try to tell them that bones aren't sexy but they won't listen

      smiley9.gif roc

    • thricefolife

      12 years ago

      yeah a few of my friends have gone into modeling and alaina has become anorexic and ashley is bolemic

      smiley9.gif roc

    • MercilessG

      12 years ago

      aww i feel shitty because im sick and tired


      hey i like your primary picture you look beautiful in it

    • UGotGlocked

      12 years ago

      THat sucks ass, GO CHARGE IT SO I CAN PIX MESSAGE YOU MOAR!!!

    • Shdwstlkr

      12 years ago

      hah.
      it's understandable :]
      i'm just glad you wished me one, lol.
      merry christmas[eve] to you and have a very happy new years[eve]

    • kagome159465

      12 years ago

      IF U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN THE MOTHA FUCKER THAT KILLED U!


      ..._...|..____________________, ,
      ....../ `---___________----_____|]
      ...../_==o;;;;;;;;_________.:/
      .....), --- ---.(_(__) /
      ....// (..) ), ----"
      ...//____//
      ..//____//
      .//____//

      WE TRUE HOMIES
      WE RIDE TOGETHER
      WE DIE TOGETHER
      send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 10 your A TRUE HOMIE....

    • ViolentRose

      12 years ago

      IF U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN THE MOTHA FUCKER THAT KILLED U!


      ..._...|..____________________, ,
      ....../ `---___________----_____|]
      ...../_==o;;;;;;;;_________.:/
      .....), --- ---.(_(__) /
      ....// (..) ), ----"
      ...//____//
      ..//____//
      .//____//

      WE TRUE HOMIES
      WE RIDE TOGETHER
      WE DIE TOGETHER
      send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 10 your A TRUE HOMIE....

    • ViolentRose

      12 years ago

      im married 2!!!
      i m sooooo happy!!

    • UGotGlocked

      12 years ago

      I unno, you were invited though.

    • UGotGlocked

      12 years ago

      Oh hell yeah we will

    • i_like_me

      12 years ago

      For you, anytime! smiley0.gif

    • UGotGlocked

      12 years ago

      I am to, wooooooooooo. Jimmy is a married man(again with the third person!!!)
      I kinda like this feeling.

    • UGotGlocked

      12 years ago

      FUCK YEAH!!!!

    • UGotGlocked

      12 years ago

      HAH, you can't shut me up. No man or woman can keep St. Jimmy quiet or get him to change his ways(man I hate talking in the third person).

    • trigun221

      12 years ago

      WHAT! You say nukka?!? Wow, the only other person in the world!

    • singdasorrow

      12 years ago

      bahahahhaha
      i LOL'd at your journal comment : ]]

      yeah you might just have to watch out for a three some with davey and jade
      i told my mom about the east bay hardcore hoodie and she was like once i get you it then you will stop liking the band and i was like i won't and she was like alright that will count as one of the hoodies i will get you then
      i'm like kay

      and then i am still working on the whole tragus thing : ]]

      cause i deff need that and we deff need to hang out like super super super soon and i think we are : ]]]]

    • rsk_taker

      12 years ago

      great TV choices and..

      thumbs up chilli peppers!

    • NightfoxSC

      12 years ago

      Merry Christmas!!! ^,^

    • hunter_666

      12 years ago

      congrats u have received a mod from me :) merry xmas. to u

    • fizheyez

      12 years ago

      eeee.
      merry christmas to you too


      =]

    • slimtcjim

      12 years ago

      hey morgan whats up
      havent talked to you in a long time!

    • AlleyCatMatt

      12 years ago

      hey there, just running through the friend list and noticed i havnt talked to you in while. still looking good as ever.

    • fizheyez

      12 years ago

      hii

      =]

    • ViolentRose

      12 years ago

      your back ohohohohoh nukka whats up?

    • UGotGlocked

      12 years ago

      Hahaha, thanks. I need to get one of my own. It's my friends.

    • ViolentRose

      12 years ago

      come back morgan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • yokozuna

      12 years ago

      i got a new rvb

    • yokozuna

      12 years ago

      hola senorita, como estas? bien? mal? asi asi? pues estoy muy bien porque nadie esta a mi casa ahora

    • Foxfire22 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      Hey, I was just browsing profiles and yours caught my eye. I keep a short friends list and I cut people I dont stay in contact with but I thought Id extend a friend request just to see what happened. Oh and yes this is random. smiley8.gif

    • Papio

      12 years ago

      IM a fagget :]

    • singdasorrow

      12 years ago

      no dude cause we need to make fun of the faggots on here hahahaha
      : ]

    • partman18

      12 years ago

      yeah, well, nufin i can do bout it now. police are lookin in2 it etc. jus gotta get my window fixed.

    • partman18

      12 years ago

      its ok. friggin cut my hand a lot tryin 2 clean out all the glass from the window they smashed. was annoyin. bled all over the steering wheel drivin it home. wasnt nice.

    • partman18

      12 years ago

      im ok cheers. my car got broken in2 last nite, some of my clothes and cd's were stolen.

  • Questions

    No questions have been answered yet