sven

Male
from New Jersey

  • Activity

  • Comments (565)

    • dedalus5150 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      8 years ago

      Corner marshal, bro. I was working the corner station at Turn 10. All is well.

    • klurejr

      8 years ago

      only 1700 feet drop, must make for short runs. Mammoth Mountain is just over 11k and it drops down to the village at around 8000 feet.

      In all actuality though I don't have the stamina to do a run that long without stopping a few times to give my legs a rest.

    • kokopelli73

      8 years ago

      I did a quick look around eBay, Pelican, and a few other sites, but everything I'm finding is for 18 inchers or bigger. I'm sure they're out there, but I'm not seeing any at first glance. Are you a PCA member? If you are, you can check the Mart (online classifieds) and you may see something. Sorry man. smiley4.gif

    • Wolfmother

      8 years ago

      Yeah that's right, Boxer 6. I love the car. With the Bilstien suspension and 6-speed from the STi is drivers and handles very well. Very fun to throw around

    • kokopelli73

      8 years ago

      I think I'm going to try and get a 968 next and turn the 924S into a track-day toy. The weight (or lack there of) is great. Someday a 930 Slant Nose. Someday.
      The decals I got here. The site kinda sucks, but the quality of the decals was great.

    • EmThree

      9 years ago

      No, I'm driving some P.O.S. Asian car at the moment. It's temporary, though.

      Should have a BMW, if everything goes according to plan, by the beginning of next year. Just in time for spring. smiley0.gif

    • EmThree

      9 years ago

      I lived up there for a while. Had you been active around here I could have gotten you in for free. smiley0.gif

    • JasonThePink

      9 years ago

      Thanks man....glad to see you back again. I had a 5 month go away too, so I won't give you any real shit, I know the drill.

      Into bikes now, got an '05 SV650....has turned into my new obsession. How are things going fo you?

    • JasonThePink

      9 years ago

      Whoa man you are still alive!

    • burgundy

      10 years ago

      Yeah, i am thinking of doing some High performance driving events at some racetracks in the area. Or, some AutoX, IDK... i wanna do something, but working weekends kill me.

    • burgundy

      10 years ago

      Yep, that is the 08 turbo SS. It is very very quick... I really enjoy it. I can't wait to do some AutoX and can't wait to hit the strip with it this year.

    • SFH89

      10 years ago

      Oh cool, what's your name on SA?

    • JasonThePink

      10 years ago

      Did you leave again or what?

    • klurejr

      11 years ago

      If you have a built PC from Dell or another vendor you might have a CD that will boot, format and reload windows for you. They are pretty simple to follow along with. If you have a custom built PC you will need a copy of Windows and the process is similar, jst not as automated as the manufacture CD's.

    • ScaryThing

      11 years ago

      YOU GOT A FUCKING AUDI?!?!?!

      piss off sven

      piss off

    • JasonThePink

      11 years ago

      So wtf are you getting? I have an '08 WRX now......

    • Bloodysnoman

      11 years ago

      yeah

    • BobSalawalatski

      11 years ago

      I really have absolutely no idea, but I'll take one shot in the dark.

      I'm going to guess a Subaru Impreza.

    • BobSalawalatski

      11 years ago

      All I know is you italicized letters that spell "car"

      I have no idea what kind of car you're getting, so I can't even begin to guess. smiley6.gif

    • klurejr

      11 years ago

      Better now that I have a job again....

      smiley8.gif

    • Bloodysnoman

      11 years ago

      yeah but they don't have Sergi back. smiley3.gif but Pano is. smiley0.gif

    • BobSalawalatski

      11 years ago

      Haha, I saw your post in the Spotted! thread just now.

      It was you I was remembering.

    • BobSalawalatski

      11 years ago

      Did I ever tell you that there is a Veyron in my town and/or did I ever show you the pictures I took?


      I remember something about a Veyron in someone's town in Lopez's Garage, and I remember pics, but I don't remember who it was that posted them.

      Heh, even if I've seen them before, I always like to see pics of the Veyron.

    • SorvatS

      11 years ago

      Here smiley1.gif

    • m00nweasel

      11 years ago

      Yep. That's me.

    • Darknez

      11 years ago

      Oh God. I laughed so hard.
      Especially when he was like
      "What do you mean I get a tripping penalty?!?!"

      Hocky is so amazing.

    • ScaryThing

      11 years ago

      oh shit! awesome!! l28et ftWWWW

    • ScaryThing

      11 years ago

      hey d00d thnx for the comment

      got pics of the other z? >bigsmile.png

    • Cortana

      11 years ago

      Thank you! Haven't seen you around in a while, I hope everything is well!

    • Wolfmother

      11 years ago

      It was great. I was over the cold in the end, but an awesome city. Went skiing for the first time, and met some really cool people.

    • BobSalawalatski

      11 years ago

      It does suck. Finals are next year. I will have forgotten half the things I learned.

    • BobSalawalatski

      11 years ago

      Yep.

    • 1nF3Rn0

      11 years ago

      Prutty good. I lucked out and have some great professors.

    • canipe2nrguy

      11 years ago

      i see. cause i left that post a month ago, and almost forgot about it.

    • Cortana

      11 years ago

      Good to hear from you buddy.... :)

    • Cortana

      12 years ago

      Where you be at ? The Jetta misses you.

    • canipe2nrguy

      12 years ago

      Oi, where you been?

    • IA3471

      12 years ago

      mmmmMinis... I hope to have mine back on the road by this time next year, maybe as my daily driver even.

    • Joonman FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      The Barricade I have is the Deluxe version. I also have the Deluxe Bumblebee, Blackout and Scorpinox. my blackout's cockpit doesn't line up but besides finding the UIltimate or Leader Class ones ( really Expensive) The Deluxe ones have the best details for those who can't spend 40 to 90 bucks on 1 figure.

    • Wolfmother

      12 years ago

      Love the Aussie flag Sven. Any luck cleaning out the basement yet?

    • IA3471

      12 years ago

      BRG with white roof? that or black would look really good.

    • IA3471

      12 years ago

      hehe, 43 seconds... Figures people wouldn't get it. Silly people.

    • Cortana

      12 years ago

      Whoa, you posted. Welcome back!

    • Zack FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Zatch

      12 years ago

      nice, I have just started and I like it a lot.

    • Airwaffle

      12 years ago

      I got these from HM Motorsports in downtown Beaverton. It's Herzog-meier's performance store. They've got Mazdaspeed everything. I'm trying to locate an autocross club around here I can go to.

    • Cosworth

      12 years ago

      I'm going to mount two electric fans on the back side of the radiator to pull the air through. I might be able to mount two or three small fans on the front of the intercooler to push air through also.

    • IA3471

      12 years ago

      yeah, the snow can be treacherous, but oh so fun if you can handle it. I really want to get an LSD now tho

    • Cosworth

      12 years ago

      Yeah, the radiator is completely blocked.

    • OASAAS

      12 years ago

      don't let all the bugs scare you away. yes, there are bugs, glitches, problems, and errors, but hey! ISW is beta. we are working to fix them all.

      ISW has come a long way.

      I see you found your PMs. Good. S11.gif

    • OASAAS

      12 years ago

      oh no, any question is welcomed. You do know that MW4: Mercenaries is another game from MW4: Vengeance.

      Some of that information is old. We use to use Vengeance, but now we use Mercenaries.

  • Questions

    No questions have been answered yet