sw33t33pi

Female
from Dallas, TX

  • Activity

    • good morning!

      14 years ago

      sw33t33pi

      i'm off to sociology class now, everyone have a good day..... actually lets all have a good week ok?

    • Happy Fathers Day!!!!!!!!!!!!!!!

      14 years ago

      sw33t33pi

      Today started off jus ewwww... i was feeling like shit.... got no sleep last night ............ but.......................................... i won , i won!!!!! yessss... I won the contest.....I've never won anything before, so let me gloat jus a little okay???? Lol.....ne ways i've been jumpingup and down in my room all morning..... so excited.... I've written my owen a special fathers day card..ok ok so it wasn't a real card... more like a letter.... a bootleg version huh? lol... ok ok im on a budget thisweek so im kinda ghetto... but its okay? he like bootleg.... its the thought that counts right? ohhhhhh.. i love him....i love him.... he's my everything... my soulmate... my other half.... my kids are sooo lucky! i wish i had a father like him..... soooooooooooo..... winning the contest has already made my day.....yin will be here in a few..... i love her toooo................. geez... you guys are probably like.... that family must really love one another huh? lol..... we do we do!!!!!! lol....... ne ways everyone have a good day..... mwah!

    • thank you guys!

      14 years ago

      sw33t33pi

      thanks to all who gave a little bit of hell to dat little shit we call a person.... i love you guys!!!! mwah! i'd give out more mod points to everyone but i'm all out.... let me save up some ok?

    • stupid people....

      14 years ago

      sw33t33pi

      who da hell is evilfuzzbuny? what kinda fu!@#$% name is dat? fucker? excuse my language.... but this bastard has the nerve to get on my images and comment on my niece and my sister in law....calling them " stupid chinkers".... look loser! if your reading this.... I WILL KICK YOUR SKINNY ASS! white trash wanna be loser fuck face.... now i'm not the one to usually talk like this on this site, but this has pissed me the fuck off!!!!! im sorry that your such a pathetic individual, and i'm sorry that your education level is equivalent to my nine year old....but we here at rvb jus dont put up with shit from people like you....maybe you should use those typing skills of yours and go apply for a fuckin job.. fuckin loser... lol....

    • sobbing.........

      14 years ago

      sw33t33pi

      if today doesn't get any worse.... i'm not going to a-kon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i live here in dallas!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and they are 30 minutes away!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! she sobbs...... long story don't ask why... i already feel like shit.................. im ordering pizza to eat my blues away.............sobbs some more.........

    • hi!

      14 years ago

      sw33t33pi

      hello everyone.... i jus wanted to say hi.... hi! :)...... i had a productive day, so i hope u did too...tomorrow is a-kon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss............ have a good weekend everyone!

    • wat a day ....wat a day..........

      14 years ago

      sw33t33pi

      A few words before I call it a night.... Gee Whiz today was long!!! ya think memorial day was supposed to be a day for rest and much needed relaxation.... uhhh... it was ne thing but that...let's see... i've been on the computer all day trying to get onto RVB, I was wondering wat was going on.... ah ha! now I know, kinda late huh? sorry ok, ok... Imma busy person alright? I got to talk to Kay today online... shes so sweet.... oh and I got to see my Charliee today, we haven't seen eachother in weeks! ok ok it's more like days... but it felt like weeks though (scratching head).... lol... neways, me and Owen got to finally spend sum quality time together today... that was nice.... we haven't had a real conversation in a long time... so it was nice we jus got to b.s. and crack jokes... ne ways, lets see wat else did I do today? oh yeah, I was like online checking my email like every ten minutes since this morning... waiting to hear sum good news from work... duh! i realized today was memorial day! idiot! wat a waste of my time ......this is more than a few words isn't it? lol....oh yessssssssssssss... A-Kon is Friday... Yesssssssssssssssss... can't wait! I got my costume all ready n everything... Yin and Yang are all set.. I talked my husband into going Friday with us... Sooo I'm really excited... And RVB is gonna be there! oh yeah ! I gotta meet those guys, can't wait! maybe we'll get a few pics huh? ugh... summer school begins next week.... ewww. as if the weather here isn't bad enuff... sociology better be worth it.... with my luck, I'll get a bunch of highschool brats....that'll just make my semester....oh yeah, today me and my husband had our " talk" with Yin today... welp, I think it was my fault... ok, it was ... I happened to mention that they might be visiting sum friends in uhhhhhhhh... Rhode Island... Ok,Ok I didn't know he was gonna freak out! man he was like " you guys are not going" if they want to hang out, you tell them to come here...oh lord he freaked...lol... it was funny though....ne ways to make a long story short, he said he's thinkin bout it... ( don't worry I'll change his mind, he usually listens) lol..... so ne ways... I'll end this now, and let everyone know how A-kon goes... We'll try n get sum pics up....

    • true friends......

      14 years ago

      sw33t33pi

      i woke up this morning realizing that true friends are hard to come by... this morning my tribute is for charliee and vanessa aka yin and yang.... they have been through it all with me and my family.. the ups the downs the lowest of the low... even though we are family,i still consider them my bestest bestest friends and nieces in the whole wide world... there is no one that even comes close to how close me and them will ever be... time is closing in on us though... soon they will be leaving for pharmacy school, and i will be going on to pursue my career elsewhere... i will miss the days of hanging out just loungin round the house, or spending the last of our ten bucks on something ridicolous that we dont really need...gosh this is really becoming depressing :( but no matter what happens or wherever we end up, i know that we will be just a phonecall away.... yin and i are always joking bout the one day that we all finish school and one day reach "cheddar status" lol... no more collection agency phone calls, we'll actually be able to answer our phone in our regular voices and not pretend we're someone else..rofl...... well... all i can say is that, all this time we did have together i know i didnt take for granted... soooooo.... before i get all teary eyed and mess up my makeup............... i love you two......heres to real friends...........mwahhhhhhhhhhhhh..................

    • good morning!!!!

      14 years ago

      sw33t33pi

      hello.... just wanted to say hello before i start my day :)

    • yesssssschool is almost over!!!!!

      14 years ago

      sw33t33pi

      school almost over? well... not exactly... this semester is almost at the end .. good riddens... ok so our grades weren't all dat... but shit!!!! this semester sucked.. my teachers were lame, charliee and vanessa had to work mad hours... teachers were asking for papers that were so long, we probably used up most of the forest in the northwest!.... but yesss... it has finally come to an end...so sad so sad.. uhhh not!... how should i end this journal?? wat would be the 5 things you simply could not live without...keep in mind that the necessities are already provided... me and charliee had this conversation once... i dont remember the rest but one of hers is all her books.. she'd simply die without her books...me? well the five things i couldn't live without would have to be : my lipmedex, all my shoes( all 42 pairs) oh goodness how i love my shoes :) my liquid eyeliner, a cell phone, and last but not least........................................................................................hmmmm dats a hard one....................my old levi jeans.....

  • About Me

  • Comments (457)

    • TheSwmnCello

      12 years ago

      That's awesome! The cello is a great instrument.

    • Phoenixrage FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      for that sort of stuff, I'm just naturally limber when it comes to awkward positions with the ladies ;P

    • Phoenixrage FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      for that sort of stuff, I'm just naturally limber when it comes to awkward positions with the ladies ;P

    • Phoenixrage FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      My left knee is making a weird half tickling half painful click when I bend it all the way in. Weird random injury. Must mean one thing: Paul just started a new martial art! lol

    • Mana_Loveles

      12 years ago

      I am Miss Bun.

      i like the sound.

      i actually like Miss HoneyBuns.

      ^^ whee

      lashma

    • Spara10

      12 years ago

      Thankies For the kiss, and xxxxxxxx from england.

    • Spara10

      12 years ago

      Yup, I got that Blue Dragon. Its Got good reviews and stuff, should be good. 3 discs!
      Spara10

    • Spara10

      12 years ago

      Yo!
      How are you?

      Spara10

    • ShadowStylez FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      I know exactly how you feel. And someone as beautiful as you definitely should NOT be by herself. I hope you have a good weekend.

    • Mexcello

      12 years ago

      Have at it. I stole it from uclari.

    • Archetype

      12 years ago

      I don't think I needed to be told that. I know I'm a dork.

    • Phoenixrage FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

    • ShadowStylez FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      Everything is everything. I'm doing aiight. I could be better, but it could be worse. What's good with you? I see you still staying beautiful.

    • LadyMouse88

      12 years ago

      yea i took the time....i wanted to do something different
      smiley0.gif

    • Ronin

      12 years ago

      I meant a metaphorical punch in the nuts. smiley0.gif

    • ShadowStylez FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      Hey there!!! smiley0.gif Long time no type to. I hope that all is well with you and that you are taking care of you and yours. And yes, phone solicitors suck... BIG time.

    • docdawolf

      12 years ago

      Well your such a Hottie

      where was you 15 years ago

      No all jokes aside you a hot looking mama

      so I have to give props to your man for keeping you and yourself for keeping yourself looking good.

      your sssssssseeeeeeeeexxxxxxxxxxyyyyy ( your so lucky i'm happly married )

      Doc

    • cloud23

      12 years ago

      i miss you most of all scarecrow!

      haha

    • Ronin

      12 years ago

      Doing ok. Still on the job hunt. And you?

    • LadyMouse88

      12 years ago

      CarrotCake.jpg I saw what it said next to your star... so here one to enjoy looking at ^_^

    • Phoenixrage FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      ...and you'll probably appreciate my new 12 mi. post I put up just now. Don't worry, it'll all have been for a reason, and that reason is to be revealed within the next 7 to 10 days (pending the rate of my plans).

      *insert evil and/or laugh*

    • Phoenixrage FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      I'm busy hatching an evil master plan. Trust me, those 48 journal entries have a reason. Oh, do they ever have a reason

      *mwaaa haahhahahaahahahahaha*

    • xBoW_cHiCkAx

      12 years ago

      alrightyyy

      I have this Friday off

      would you mind sending me your number in a message again?Its on my computer... which is broken.. :/

    • xBoW_cHiCkAx

      12 years ago

      lol, well i wanna hangout before next weekend

      my mom is takeing me and my brother to stay with them for a while so yea...

      either monday, wednesday or friday next week

      :D

    • E102_Gamma

      12 years ago

      yea I know XD How you been, did you check out my videos?

    • xBoW_cHiCkAx

      12 years ago

      HEY MOMMA! :D

      lol, I gotz a car now

      lol, now we need to find a time/place to hangout

      =)

    • E102_Gamma

      12 years ago

      Hi there smiley0.gif

    • esther FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      awww. Thanks! smiley0.gifsmiley12.gif

    • LadyMouse88

      12 years ago

      wow... busy bee

    • LadyMouse88

      12 years ago

      hola...I'm good just doing some homework...how are you?

    • cloud23

      12 years ago

      hey...i have missed you...

      how you been?

    • bandgeeek

      12 years ago

      Yo, thanks for the comment. We haven't spoken in a while.

    • PhoDacBiet

      12 years ago

      I...KNOW!!! Going to have a 2-hour "study break" tonight. smiley0.gif

      This season's been...eh...for me.

    • docdawolf

      12 years ago

      Hey you have a great day enjoy work

      Doc

    • spikep

      12 years ago

      hey hey it's been a while and it's good to see you

    • E102_Gamma

      12 years ago

      HAPPY MOTHER'S DAY!!!!!!!! =D

    • cloud23

      12 years ago

      hey mama...where is my ice cream ?!?!?!?!?!

      smiley0.gif

    • Archetype

      12 years ago

      Yes, it was a vry shitty situation. I didn't miss a single toilet on my way to the gate.

      You could have one of those trips as well. Fly up here, but I promise to hang out for more than a day. I could take one day and show you all of Williston, snd still have time to spare.

    • NukeAssault

      12 years ago

      Harro! ^.^

    • E102_Gamma

      12 years ago

      hey! ^_^ Hows u been! Its been a while since we talked =p

    • docdawolf

      12 years ago

      That's easy like this

      docdawolf462902af9ce21.jpg

      You're in

      Doc

    • spikep

      12 years ago

      lately been busy with school and shit, but everything else is fine just a month off school left then summer

    • UB3R_FRY

      12 years ago

      *waves back* hiya!

    • spikep

      12 years ago

      hey hey

    • PhoDacBiet

      12 years ago

      School is ok...dumb classwork and exams...no social life...etc..

    • ShadowStylez FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      I hope you have a good night.

    • ShadowStylez FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      That's cool. It's one of my favorite shows.

    • PhoDacBiet

      12 years ago

      Hey there! Everything's alright. Long time no see!

    • ShadowStylez FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      This isn't late for me. I usually don't hit the hay till about 1 or 2 am.

    • ShadowStylez FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      Something like that.

  • sw33t33pi's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet