tai13dranzer

Female
from a desertish place of f*cking doom

  • Activity

  • About Me

  • Comments (29)

    • Katana01

      10 years ago

      *Huggels you* I Hope your ok

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      babe text me I can't find my phone.....

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      hehe <3

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Thankies but they don't love me back... Wasted love I guess.... Oh well...

    • Lorias

      10 years ago

      It's not mine so why would I care if its crooked, lol

    • metal_headz

      10 years ago

      not much

    • jihp10

      10 years ago

      Having fun? Yeah well, sometimes I am. Right now I'm just putting on the homework that I shouldn't have ever started to put off.

    • jihp10

      10 years ago

      College, work, more college, trying to get enough sleep, eating, and everything else I have going on in my life. You?

    • metal_headz

      10 years ago

      hey

    • Katana01

      10 years ago

      Hugs you close message me when you can ok?

    • jihp10

      10 years ago

      Two days after you leave a message a comment on my profile I finally log in, so HI!

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Fine...

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      i'm not hot by the way..

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      My stalker won't stop calling me....

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Im pissed off.... And sorry I bore you... If you want fun google fun and take notes hahaha <3

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Haha how are you?

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Play my Xbox or ROCK all day!

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      I know... I really like her too... Oh well I'm home now... I'm so bored...

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Umm no, she started talking rwally sweet then flirting then she came up to me started to kiss me and she a pretty girl and all but I couldn't be a part of her cheating she has a girlfriend and I can't let her do that...

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Yeah well I couldn't help her... She wanted something I couldn't give her....

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Ummm I'm walking home from my friends house she wanted my help with something...

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Mmhmm what are you doing?

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Well no I hang out up there it's so peaceful and I love looking at the stars!!

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Oh right ummm well... I was on my roof... And I had my iPhone and I was messageing people on RvB till 12:30 and I fell asleep and woke up on ground with a kitty licking my face.... (I think it was the same one that bit my finger the night before)

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Wait.... I have that one... I'm loseing my mind.... I guess it was a hard fall after all....

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      WTF?? *runs out and buys*

    • metal_headz

      10 years ago

      look at my journal

    • SE7EN_SINS

      10 years ago

      Haha hey thanks for the comments....

    • metal_headz

      10 years ago

      thatd be hella tight

  • Questions

    No questions have been answered yet