toxic789

Male
from From your amagination XD

  • Activity

  • Comments (188)

    • Zelda

      10 years ago

      Its fine with me, thanks for being worried for me anyway -^_^-

    • ihateukyle

      10 years ago

      hai

    • Zelda

      10 years ago

      hey! smiley0.gif

    • Kairi15

      10 years ago

      awsome

    • go_naruto

      10 years ago

      Yepp Yepp! I got a 48h Gold from a friend. But I think it ends today.

    • go_naruto

      10 years ago

      Yepp Yepp! XD

    • Kairi15

      10 years ago

      HEYA and ya
      how ya been?????

    • go_naruto

      10 years ago

      Pretty good, not much have happend.

    • go_naruto

      10 years ago

      Yes, I do remember you, hahaha
      Hey what's up?

    • Zelda

      10 years ago

      hey! *hugs you back* smiley1.gif
      its going good, how about you? smiley0.gif

    • go_naruto

      10 years ago

      What's funny smiley10.gifsmiley10.gifsmiley10.gif

    • go_naruto

      10 years ago

      Mew mew mew mew mew =^_^=

    • go_naruto

      10 years ago

      See you soon! -^_^-
      *Hugs back*

    • go_naruto

      10 years ago

      Hai smiley7.gif
      I still do, but....my Gold have end, so I don't have Gold. Sorry, but you can still send me a fq if you want. -^_^-
      My gamertag is Jenn00033

    • go_naruto

      10 years ago

      Hi and yeah that's right, I'm fine, you smiley10.gif

    • Kairi15

      10 years ago

      lol aight

    • Kairi15

      10 years ago

      nope
      but i'm thinkin of gettin a 360

    • Kairi15

      10 years ago

      kool
      and tiredness

    • RenIkuhara

      10 years ago

      >.> Hello

    • Kairi15

      10 years ago

      lol nm
      just listening to some music

    • ihateukyle

      10 years ago

      fighting off a zombie invasion

    • go_naruto

      10 years ago

      Ow, poor you. *Hugs you*

    • go_naruto

      10 years ago

      Hi how are you?

    • Zelda

      10 years ago

      hey!
      its great, how about you?

    • go_naruto

      10 years ago

      Nope, sorry, I haven't.

    • go_naruto

      10 years ago

      Cool, have fun!

      Thank you.

    • blargblarg3

      10 years ago

      Nah, I'll get better like always.

    • go_naruto

      10 years ago

      Okay. -^_^-

    • go_naruto

      10 years ago

      I'm sorry!!!! I didn't wanted to hurt you, I'm sorry!!! *Hugs you*

    • blargblarg3

      10 years ago

      Yeah, I have antibiotics though

    • go_naruto

      10 years ago

      Cool, but I have seen it before many times.

    • go_naruto

      10 years ago

      What is with the Poll???? I don't get it, sorry!

      Thanks I guess.

    • ihateukyle

      10 years ago

      murmaider

    • ihateukyle

      10 years ago

      furi kuri?

    • ihateukyle

      10 years ago

      *glomps*

    • ihateukyle

      10 years ago

      one would have to define what up is

    • Molle

      10 years ago

      Yeah, I like Metallica very much.=)

    • ihateukyle

      10 years ago

      onamae wa nandesuka

    • Zelda

      10 years ago

      its good. :P
      but I hate school XD

    • ihateukyle

      10 years ago

      konichipu

    • Zelda

      10 years ago

      OMG! awesome! :D

    • Zelda

      10 years ago

      I'm from Chile, but I live in sweden. :)

    • Zelda

      10 years ago

      she is 8 months. XD
      but my friend told me that she is 17 years old in the hamster life.

    • Zelda

      10 years ago

      I was really happy when I read it! -^_^-

    • Zelda

      10 years ago

      don't say sorry! I was really happy when you said that i was beautiful. thank you so much. :)

    • Biohazard777

      10 years ago

      *Shrugs* teh middleground seemed like a wonderful idea for reds AND blues ! ^ ^

      thats why i made it.

    • Caboosesbest

      10 years ago

      Umm... okay?

    • go_naruto

      10 years ago

      oki oki

    • go_naruto

      10 years ago

      Yes.

    • blargblarg3

      10 years ago

      Huh?

  • toxic789's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet