villanovacus

Male
from Edmond, OK

  • Activity

    • Haha yes!

      10 years ago

      villanovacus

      Somebody wrote an obituary for their Fallout 3 character in a forum. I think it's damn funny so without further ado here it is!!!


      Hutch McCool was a master at weapons, big, small, energy based, explosives... not so much so with melee. As well as that Hutch was a skilled doctor and an amazing liar. He was always a finessed, bloody messing fool with better criticals than the rest and Commando skills with the rifle. He made virtual children cry, co-authored a book that almost got him killed numerous times, and killed all the slavers in Paradise Falls.... after selling them 4 VIP slaves. On top of all taht Hutch loved to laugh. He burst into hysterics as his favorite robot ever Liberty Prime hurled nukes in the DC ruins as if he were throwing a football. He laughed as he drank all the Nuka Cola Quantum he could find so that creepy bitch couldn't have any. He almost cried (laughing) while telling Timmy that his parents wished he was dead. Love eluded him though as the weird goth girl in Big Town repeatedly turned him down, and Amata shunned him after Hutch killed her dad, and thus he lived a life of solitude and honorable brutality on the wastes. Hutch gave his life in the chamber of Project Purity, turning into that pile of goo that the Plasma Rifle turns guys into after a critical kill, giving his life so that the human race (and that one Super Mutant who is not retarded) shall never perish from this earth. He was taken from us at the ripe young level of 19 with Jesus-esque Karma.
      Here's to you Hutch McCool

    • It's a very sad day...

      10 years ago

      villanovacus

      So I woke up at around 3;30 p.m. I went to the restroom, got me something to drink, and took my phone off the charger only to find a text message from my aunt saying that my dog Charlie has passed. He was a very intelligent dog but most of the time he chose to act very dumb. He actually died doing what he loves the most which is being silly and dumb. He wrapped his chain around the fence and got his paw stuck in the fence. I'm not sure but I think he became dehydrated after awhile and couldn't get to a water source ultimately causing his death. My favorite thing about him was when he wanted attention he would jump up and put both paws on your chest and he was a horizontally tall dog so we would be face to face and he would just stare into your eyes forever until you made him get down. He always managed to not put very much of his weight upon you.
      One time I was leaving my house and the neighbors dog was at my house, his name was Blue. I didn't like Blue very much so I yelled to Charlie to get em'. The only problem with that was the fact that I didn't know Charlie thought Blue to be his bitch(Blue has been fixed). So Charlie walked over to Blue and started peeing on him and then started humping his head. I found all of this to be very hilarious. From that point on Charlie was very protective over Blue if you tried to pet Blue, Charlie would let you know that it was his bitch and mark his territory and begin humping his head.
      Charlie has been with us for seven to eight years. We got him when he was a huge fluffy puppy.


      Charlie will be missed greatly in a few hearts including mine.

      Rest In Peace Carlyle and continue to love life in dog Heaven.

    • Cha Cha Cha Charmin

      10 years ago

      villanovacus

      Anybody know of some wonderful vidgeo game makin software. I've been extremely curious about playing around with something of the sort??!!


      Thank you and Goodbye until next time

    • Yeah!

      11 years ago

      villanovacus

      Awesome!

    • HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      11 years ago

      villanovacus

      I'm looking for an xbox 360 controller skin with Tinkerbell on it for my girlfriend. Can anybody point me in the direction of a website that has exactly what I want or at least something close in nature?

    • Fuck Yeah!

      11 years ago

      villanovacus

      Heylo how are you?I'm Brett the master of all things mine.

    • First one to decipher gets 10 mods

      11 years ago

      villanovacus

      |_337 12 50 64`/ 1'|\/| |_|51|\|' 4 vv3b5173 70 K0|\|\/3r7 |\/|`/ |\|0r|\/|4|_ 3|\|6|_15}{ 7`/P1|\|' 70 16|\|0R4|\|7 |_337|\|332. }{4\/3 P}{|_||\| 7r`/1|\|' 70 r34|) 7}{12.

    • Oh no

      11 years ago

      villanovacus

      It's motherfucking time

    • These are Terrible Times

      11 years ago

      villanovacus

      You seriously want to be friends with yourself? Fucking loser.__________I was rejected even myself doesnt want to be friends with me.Well at least i can still send myself text messages.Its not the same though it feels so lonely

  • Comments (184)

    • Raptor_Alpha FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      Thanks for the mod on the journal I had featuring the Star Wars Toaster. Have a good week.

    • Jenna_16o

      10 years ago

      Thnks for ur comments lol
      XD x

    • falloutgirl0

      10 years ago

      uhh then call your girlfriend XP

    • falloutgirl0

      10 years ago

      mhm

      haha
      do you want sexy time? XP

    • falloutgirl0

      10 years ago

      you are bad
      very baddddd

    • muzix_Chick8

      10 years ago

      thank ya smiley0.gif

    • Platypusgirl

      10 years ago

      oh thank you :)

    • AkaiChurch

      10 years ago

      Oh, thanks for telling me. ^^

    • AkaiChurch

      10 years ago

      lol I knew what you meant.

    • falloutgirl0

      10 years ago

      BAD!

    • falloutgirl0

      10 years ago

      brett you perv!

    • Trixy

      11 years ago

      Yppers how are you

    • falloutgirl0

      11 years ago

      Blissfully beautiful my ass = P

    • falloutgirl0

      11 years ago

      *pokes*

      you never messaged me back smiley3.gif

    • falloutgirl0

      11 years ago

      it would be nice if you would text me back meanie
      = P

    • falloutgirl0

      11 years ago

      boo

    • Trixy

      11 years ago

      I do all the time

    • Trixy

      11 years ago

      You win what?

    • Trixy

      11 years ago

      nope why

    • halomaster8

      11 years ago

      it's not to late it's never to late! lol
      u know that song?

    • halomaster8

      11 years ago

      lol u can be random and awesome.
      wheeeeeeeeee

    • halomaster8

      11 years ago

      yeah im very dumb lol


      i put underoath stuff on my controler so its all uber lol

    • Trixy

      11 years ago

      I thikn i forgot to put deoderant on this mornin..shit... fall out boy sucks btw

    • Trixy

      11 years ago

      Whats new chicken?

    • Trixy

      11 years ago

      I doub my husband would approve,,,But I do! haha

    • Trixy

      11 years ago

      entertain me, right the fuck NOW

    • falloutgirl0

      11 years ago

      i cant open your message =(

    • lttlecaboose

      11 years ago

      i must say i'm impressed with your musical selection, random german techno mixed with awesome rock.....i approve

    • pretty_girl

      11 years ago

      you are right in that notion, but at the same time, why commit a sin that we know for a fact we could avoid?

    • falloutgirl0

      11 years ago

      = P

    • falloutgirl0

      11 years ago

      everybody likes pete

      i LOVE patrick
      hes my obsession

    • falloutgirl0

      11 years ago

      AMAZING!

      PATRICK LOOKED SO FUCKING SEXY!
      LOL

    • falloutgirl0

      11 years ago

      cool beans!

      I got to see fall out boy last night!!!!!!!!!!!!!
      woot woot

    • falloutgirl0

      11 years ago

      cool

      what did you get?

    • falloutgirl0

      11 years ago

      HEYYYYYYY!

      how are you?

    • hotani_zero

      11 years ago

      nope, not by choice. the only explainations i could possibly think of is a) i lack confidence and it shows, or b) i put on false confidence because i lack it and therefore come across as intimidating. blegh :(

    • falloutgirl0

      11 years ago

      lol.

      gee thanks

    • falloutgirl0

      11 years ago

      Happy_Halloween_SS.jpg

    • Trixy

      11 years ago

      sHANKS!

    • hotani_zero

      11 years ago

      i don't think 'amazing' is the right word for it.

    • hotani_zero

      11 years ago

      yep.

    • sallym

      11 years ago

      I get the bus all the time. to town n shiz.

    • sallym

      11 years ago

      It's not where I live either, my street is just off the photo lol but thats my bus stop

    • jadegalixia

      11 years ago

      spoken like a true gamer.

    • jadegalixia

      11 years ago

      that is redeeming!

    • jadegalixia

      11 years ago

      girl next door. Plain. Not exceptional.

    • falloutgirl0

      11 years ago

      mark is the lead singer of +44 and travis is the drummer too.

    • gothlegend

      11 years ago

      fair enough

    • gothlegend

      11 years ago

      weired
      why?

    • gothlegend

      11 years ago

      do you have firefox ?

  • Questions

    No questions have been answered yet