wwwww

Male
from Oakmont, PA, U.S.A.

  • Activity

  • About Me

  • Comments (2504)

    • _Kryptinight

      12 years ago

      its a good thing

    • _Kryptinight

      12 years ago

      its a good thing

    • _Kryptinight

      12 years ago

      even though you said it doesnt mean anything ill take it as you getting stiff as one, when im on.

    • PPFace

      12 years ago

      Nice, i love candy

    • Nero FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      2 - 1

    • PPFace

      12 years ago

      Sup

    • Nero FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      nah man, but i saw they won which is good. too bad the sens won too

    • BabyCupcake

      12 years ago

      hey whats cracken foool?

    • tex1010

      12 years ago

      umm yeah ok goodbye

    • tex1010

      12 years ago

      not really

    • tex1010

      12 years ago

      wow thats cool and how would you know if i cared

    • tex1010

      12 years ago

      ok yourself?????

    • majestic_sbr

      12 years ago

      Lol, my ninja skills failed me....again.

      eh
      i'm fine
      what was that last one?

    • Twin_Peaks

      12 years ago

      if you read all the coments on the journal it makes a little more sence

    • PPFace

      12 years ago

      alright than laterz

    • PPFace

      12 years ago

      Yeah that sucks

    • PPFace

      12 years ago

      No, but i wish i had

    • PPFace

      12 years ago

      Preatty, good u?

    • PPFace

      12 years ago

      Yeah, i guess

    • majestic_sbr

      12 years ago

      Eh, I'm ok. Pretty good actualy. But I must ask, what pyramid thing?

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      yeah, seems like thats the reason for a very random post

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      no, you're better off not asking smiley0.gif

    • Twin_Peaks

      12 years ago

      nice pic
      im a huge v fan myself

    • monsterr

      12 years ago

      whoah.new pic.lol.
      its reminds me of that anarchy sign.did you photoshop it?lol.

    • Ispitaturmom

      12 years ago

      ok

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      I don't know that they should lay off, but they should definitely try to be less incompetent.

    • majestic_sbr

      12 years ago

      Am I? Or are you just saying that to make me feel good about myself?

    • BabyCupcake

      12 years ago

      lol you have fun with that luv hah.
      well i g2g, gotta get ready for work.

      ttyl

      x

    • BabyCupcake

      12 years ago

      oh sure, go for your life son lol

    • BabyCupcake

      12 years ago

      hahah, well you cant believe everything people say, perfect example. but in the southern island, there actually is more sheep, so she could be right... :S hammmm lol

    • BabyCupcake

      12 years ago

      hahaha! no, there was actually more cows than sheep!!! >.<

    • BabyCupcake

      12 years ago

      heh, yeah just a tad. well its for yuor own protection!! *gives motherly lecture* lol

      yeah newzealand is bout a 2.5 hour flight, my mate went last year. she sed its NOT always cold over there like everyone sed, she was wearing short shorts and a singlet heaps of the time! heh, my loverly kiwi hah.

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      I dislike it because it means that the cops hate fireworks all the more. That really pisses me off. Damn terrorists, ruining my fun.

    • BabyCupcake

      12 years ago

      yeah its ok, but i dont really know anything else, ive never lived outside of AUS, or even travelled out of AUS. but yeah, its better than anywhere else :D no war, no tornadoes (where i live-there is never any in south AUS) and yeah... its cool lol

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      I figure it has something to do with terrorism, but then again its still unfair.

    • BabyCupcake

      12 years ago

      heh, yeah, south australia to be exact. :D woot

      thanks for all the comments and shiz too.

      x

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      I honestly haven't got the slightest clue. I don't usually make plans for myself, I just go with it.

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      sounds like a good time. have fun

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      I'm working. Thats about the bulk of it. how about you?

    • tex1010

      12 years ago

      oh i am sorry well utile 2omorow

    • AlazyPyromaniac

      12 years ago

      decent. how about yours?

    • tex1010

      12 years ago

      lol hell yes it was well i am off i well be online 2morow goodbye

    • tex1010

      12 years ago

      the fireworks

    • tex1010

      12 years ago

      hell yeah

    • tex1010

      12 years ago

      lol awesome ^__^

    • tex1010

      12 years ago

      oh no one could ever play to much video games

    • tex1010

      12 years ago

      lol randomness

    • tex1010

      12 years ago

      lol i don't know what you are talkin about

    • tex1010

      12 years ago

      ummm i am 13

    • Bobthefarmer

      12 years ago

      cool

  • wwwww's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet