youwish

Female
from Kennewick, WA

  • Activity

    • Updates..? What are those?

      10 years ago

      youwish

      As a few of you know, I am NOT taking the Summer off for school. Rather I much prefer working myself (between work and school that is) into an early grave.

      I thought I'd pop on really quick to of course check my boys in the UFC group, and let you all know that I am still breathing...but I have the hiccups. So if you could post something scary that might scare the hiccups out of me..it would be much appreciated.

      Thanks! Hope you all are well. smiley12.gif

    • Updates...

      10 years ago

      youwish

      Sorry that I haven't been around as much lately. Finals are upon me and I have been very busy. Other than that, I wanted to share with you all a great charity that I will be walking for on September 19, 2009. I am trying to raise money for a cure for Alzheimer's.

      If you are interested in joining my team and helping me raise as much money as we can, please see my site for more details.

      You can join our team and help us raise money without having to actually walk! Our team's name is "The Alzhstars" so if you want to join that's the team name you can either search for our name, or use the link. If we can all find just a few people to donate $1 or even $5, it can add up to a substantial amount. Here is my site:

      The Alzhstars

      alz.jpg

      forget-me-not-flower.jpg

      alzheimers-disease-awareness.gif

      Thank you all. smiley12.gif

    • In Honor of SuperGus...

      10 years ago

      youwish

      What the hell is a love pump?

      Untitled.jpg


      smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

    • Which fighter are you? Take this quiz...

      in Forums > Which fighter are you? Take this quiz... | Follow this topic

      youwish

      quiz.myyearbook.com/myspace/SportsAthletics/77150/Which_UFC_Fighter_are_you_.html

      Then post your result here.

      To access the result, enter false information at the end.

      Post edited 5/28/09 5:59PM

      5 replies

    • Bring Your Shit Talking Here...

      in Forums > Bring Your Shit Talking Here... | Follow this topic

      youwish

      I think that Rashad Evans is a punk bitch who deserved to get knocked out. He's just a stupid dancing queer if you ask me. How he was the champ I will never understand. I bet Dana White is so pissed that his little princess (Evans) got his ass handed to him in the last fight.

      And so the shit talking begins!!!

      13 replies

    • Back in the day...

      10 years ago

      youwish

      Remember when we'd stay up all night long? Posting the most outrageous shit? That was so fun, I miss it!

      But I'll always have the proof that we reached over 1400 comments! smiley12.gif

      SomeKindOfRecord2.jpg

      We need to do that again sometime.

      P.S. Touch it. smiley13.gif

    • You can quote me on the quote unquote.

      10 years ago

      youwish

      Here are some funny/dirty jokes that cheered me up today...I thought I'd share with the class.

      As an airplane is about to crash, a female passenger jumps up frantically and announces, "If I'm going to die, I want to die feeling like a woman."

      She removes all her clothing and asks, "Is there someone on this plane who is man enough to make me feel like a woman?"

      A man stands up, removes his shirt and says, "Here, iron this!".
      __________________________________________________________________________________________

      There are four kinds of sex :

      HOUSE SEX - When you are newly married and have sex all over the house in every room.

      BEDROOM SEX - After you have been married for a while, you only have sex in the bedroom.

      HALL SEX - After you've been married for many, many years you just pass each other in the hall and say "F*** YOU"

      COURTROOM SEX - When your wife and her lawyer f*** you in the divorce court in front of many people for every penny you've got.
      ___________________________________________________________________________________________

      A young guy drops off his girlfriend at her home after being out together on a date. When they reach the front door he leans up against the house with one hand and says to her, "How about a blowjob?"

      "What! Are you crazy!"

      "Don't worry, it will be quick," he ensures his girlfriend.

      "No! Someone might see us..."

      "It's just a small blowjob," he insists, "and I know you like it."

      "No! I said no!"

      "Baby... don't be like that."

      Suddenly, the girl's younger sister shows up at the door in her nightgown, with her hair a mess, and rubbing her eyes. She looks at them and smirks, "Dad says either you blow him, I blow him, or he'll come downstairs and blow the guy himself... but for God's sake tell your boyfriend to take his hand off the intercom."

    • The Bulge

      10 years ago

      youwish

      "We can't hold a board meeting while your kibbles and bits drip from the shorty shorts!"

      Best Will Ferrell skit of all time.

      Patriotic Shorty Shorts

      EDIT: HOW MANY YEARS HAS IT BEEN SINCE I'VE POSTED OR EVEN REPLIED TO ONE OF THESE? THREE. SO FOR OLD TIME'S SAKE (and Dane's) HERE IT IS!

      LAYER 1: ON THE OUTSIDE
      ----------------------------------------
      Name: Alyssa
      Birth Place:Kennewick,WA
      Current Location: Same
      Hair Color: Chocolate Cherry
      Eye: Brown
      Righty or Lefty: Righty

      LAYER 2: ON THE INSIDE
      ------------------------------------
      Heritage: German and Irish
      Shoes I wore today: None, I was in the hospital.
      My Fears: Surgery, roller coasters and being murdered.
      My Perfect Pizza:Cheese, or sausage. Only sometimes do I like pepperoni.

      LAYER 3: YESTERDAY, TODAY, TOMORROW
      ---------------------------------------------------------------
      My most overused phrase on AIM: lol, I'm an LOL-ing whore
      My thoughts first waking up: Where's the snooze button!
      My Best Physical Feature: My eyes and my boobs!
      My Bedtime: Midnight
      My Most Missed Memory: Old times with friends who aren't friends any longer. You can't always remain a kid, sometimes you hafta grow up. Some people don't get that.

      LAYER 4: YOUR PICK
      -------------------------------
      Pepsi or Coke:Coke
      McDonald's or Burger King: Carl's Jr.
      Single or Group Dates: Single for sure
      Adidas or Nike: Nike, all black with a hot pink swoosh
      Lipton Iced Tea or Neste: neither eew!
      Chocolate or Vanilla: My fave ice cream is peanut butter chunk or butterfinger...YUM!
      Cappuccino or Coffee: Coffee with a LOT of sugar and creamer. haha
      Are you girl crazy?: I like chicks, when I'm drunk LOL

      LAYER 5: DO YOU?
      ---------------------------
      Smoke: no
      Cuss: Sometimes
      Take showers: Of course.
      Have a Crush: unsure
      Think You've Been in Love:yes
      Liked High School:loved it
      Want to get married: Yes
      Believe in Yourself: More and more each day
      Get Motion Sickness: Nope
      Think You're Attractive: I never used to, but I mean, if I say no-I sound too modest, if I say yes-I sound narcissistic. I'd have to say I think I'm damn fine!
      Think You're a Health Freak: nah
      Get Along With Your Parents: Dad yes, Mom hell no.
      Like Thunderstorms: God's most beautiful creation.

      LAYER 6: IN THE PAST MONTH
      --------------------------------------------
      Drank Alcohol: yes
      Gone On a Date: Nope
      Gone to the Mall: Yes
      Been on Stage: No
      Eaten an Entire Box of Oreos: Oreos do not come in a box!
      Eaten Sushi: Never have, never will. I hate fish.
      Been Dumped: No
      Gone Skating: No
      Gone Skinny Dipping: No
      Stolen Anything: Trash bags and hand sanitizer from my last job. LOL I'm so cheap!

      LAYER 7: HAVE YOU EVER
      --------------------------------------
      Played a game that required removal of clothing: yes
      Been trashed or extremely intoxicated: Friday night
      Been Caught "Doing Something": no
      Been Called a Tease: yes
      Gotten Beaten Up: Hell no
      Kissed a girl: Yes, when I am drunk I always kiss girls
      Kissed a boy: All the time
      Gone to a rave: Who goes to raves?

      LAYER 8: GETTING OLDER
      ---------------------------------------
      Age I Hope to Be Married At: I'm not so sure I was meant to be a wife.
      Number of Children: 3
      How Do I Want to Die: In my sleep
      What Do I Want to Be When I Grow Up: Surprisingly, I am already what I want to be.

      LAYER 9: IN A GIRL/GUY:
      ----------------------------
      Best Eye Color: any
      Best Hair Color: Dark brown or black
      Short or Long Hair: short
      Best First Date Location: A small cafe, just the two of us...and we close the place down.
      Best First Kiss Location: After we leave the cafe, we walk along the beach just laughing and talking for hours...then when the sun is rising...we kiss. *I'm a hopeless romantic*


      LAYER 10: IN THE NUMBERS
      ------------------------------------------
      Number of People I Could Trust With My Life: a few
      Number of CDs I Own: 20, Do people still buy cds? I use iTunes.
      Number of Piercings: 6
      Number of Tatoos: 0
      Number of Times My Name Has Appeared in the Newspaper: 2, once for school and once in an obituary of a man I took care of.
      Number of Scars On My Body: A few

    • I'm in a mood...

      10 years ago

      youwish

      I'm in a very weird mood today.


      I love this song

      Across The Universe


      EDIT: How does that fat guy dancing above, keep his penis yamika on?

    • Today

      10 years ago

      youwish

      Today is Mother's Day, depressing if you're me. No I do not have kids and my mother's a meth head whom I do not talk to. I'm practically my brother and sister's mother so they called me to wish me a Happy Mother's Day. That was nice, til my brother called and said "Happy Mother's Day, bitch!" Seriously, wtf, you're like 14 years old! What a sailor's mouth that kid has.

      On a brighter side of (It's so not depressing to be me) my day:

      I went to the mall and bought new flip flops from Old Navy. (Yay me!) Decided to buy a present for my boyfriend's mom for Mother's Day and it was all I could do NOT to buy myself something too...I was so sad.

      So I leave the mall and I'm thinking "Okay...I know exactly what I need to do..."

      ***DAS BACK STORY***

      A week ago I'm sittin' on the couch minding my own business...swooning over Edgar Hanson of Deadliest Catch (I'm such a pervert, and I've got some weird taste in men apparently. LOL)

      He's such a badass!
      edgar-hansen.jpg

      So anyway, I was looking at the gorgeous ring my boyfriend bought me for a Valentine's Day Present

      330677.jpg

      Isn't it gorgeous? The infinity symbol represents both eternity and a belief in the ongoing cycle of love. AWWW.

      Anyway, there was a ruby missing! I freaked out, cried for an hour, threw up twice and hyperventilated. (It's a $300.00 ring and I thought he would kill me)

      Back to today, I was driving by Kohl's which is where he bought it and I went in to share my sob story. AND THEY GAVE ME A BRAND NEW RING!!! CAN YOU BELIEVE IT?! I didn't even have a receipt. So I guess my day is looking up.

      Oh, and Happy Mother's Day to all you MotherFu*****! I hope your day is going as well as mine!

  • Comments (667)

    • Mackster622

      10 years ago

      I can change the pictures all back if you disapprove.

    • Mackster622

      10 years ago

      Hey, just thought I would give ya a heads up that I Changed the group Logo just for a change and added some pictures of all the champions in every division. How did you fare on UFC.com?

    • DSchneider

      10 years ago

      Did it cure your hiccups?

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      thanx that was a real pick me upper, im really actually more worried about my gamerscore than finding HER at the moment lol...im sorry but when u lose half your gamerscore and add 2 thousand that rly hurts. lol...but thanx u seem to always show up when im feeling down lol...where are u when im up? lol...

    • Mackster622

      10 years ago

      Just to let ya know i put an invite to all who are in the UFC forum to join our group.

      Incase you have never seen it: rvb.roosterteeth.com/forum/viewTopic.php?id=2195740

    • Capt_V

      10 years ago

      Yeah, I put you on my watch list. Whatcha gonna do about it!?

    • Mackster622

      10 years ago

      Cool, thanx. Yeah i noticed that as well.

    • Mackster622

      10 years ago

      Not offended at all i was just surprised is all.


      Also i was wondering if there was some way that i can add news to the group on the main page for the group without having to put in the forum. Or do i have to be a group moderator to do that?

    • Mackster622

      10 years ago

      Was that you who put up the banner in the whole sponsor thingy for the UFC group?

    • EHatred

      10 years ago

      Don't call me a turkey! Not today!

    • Range341

      10 years ago

      I got a last minute date about 2 weeks ago...sorry. =P

      Also, all my videos are disturbing...my cousins ideas + my creative presentation = the weirdest shit you've ever seen

    • Range341

      10 years ago

      Okay, here you go lol.

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      miss u too, sorry ive been very busy with interviews and crap...but we can talk tonight on IM if u want girlie..
      untill then i'll ttyl

      byez

    • Range341

      10 years ago

      I'm not on nearly enough to annoy people with a new post lol

    • zero124

      10 years ago

      aw i know the feeling

    • Raptor_Alpha FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      Good luck with finals. What are you majoring in?

    • zero124

      10 years ago

      oh this that and the other yourself?

    • Dylweeds

      10 years ago

      lol. she aint

    • Raptor_Alpha FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      Thanks for the image comment. i can't believe Wed is here already...looking forward to the weekend.

    • zero124

      10 years ago

      hey whats up?

    • JKerrigan

      10 years ago

      Sorry. I look almost completely different from Justin Long.

    • ColinOscarPee

      10 years ago

      lol glad you liked it.

    • Mackster622

      10 years ago

      Yeah, i almost thought Hughes was gonna get KO'ed but he hung in there for the win. Also, Sherk got exploited big time in his fight, he was too forward and he couldn't deal with the angles. All in all it was a good card, I just wanted Evans to win though but i knew deep down that Lyoto would walk with the belt.

    • Mackster622

      10 years ago

      Thanks, the other MMA group doesn't seem to do anything that much. Did you happen to catch the fights?

    • ColinOscarPee

      10 years ago

      well sometimes my pinky becomes sore..... BUT THEN I SUCK IT UP AND CONTIUE TO DO IT!!!

      SOMETIMES I ALSO WHISPER REALLY LOUDLY!!!!

      lol smiley0.gif

    • zero124

      10 years ago

      ha you too

    • zero124

      10 years ago

      thanks for the comments!!!

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      haha u jus missed the fight of a lifetime...
      lol
      sorry im not helping haha

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      haha alright...lol

      UFC unleashed is on!

      w00t!

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      K

      i got nothin else better to dew...

      i'll be here lol...

    • MCs_Hitman

      10 years ago

      haha, well I'm not much of a UFC watcher. I kinda wish I was but my attention spans shorter than the 2 min fights, lol

    • sltnHunter6

      10 years ago

      it sounds like you and your sister are awesome people

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      r u too busy to get on IM?

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      haha dont be humble lol...im like the least humble person you'll prolly ever know lol...
      and yea...thanx u do kninda make things a little better haha

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      no way! ive been sayin that shit for years...i mean if i killed someone i wouldnt want everyone to see my trial lol...
      anywhooo....

      thats kewl girlie...my day got ruined again...go figure :/

      but its ok im used to it...

      have u ever watch that show "bully beatdown"?
      its where thay take bully's that have done things to people then the guy offers them a chance to win 10k if he steps in the ring with some pro MMA fighters (a lot of em fought in PRIDE) its a pretty baddass show

    • DrMoogerbil

      10 years ago

      hey! how u doin today? sorry it took me so long i was AFK

    • PrivatePiles

      10 years ago

      No harm, no foul. If you were truly a BAR person you would know this is just how we treat people we don't know. As to the shirt lifting comment, I don't find any humor in it, sorry just not interested whether it was a genuine offer or not. Met my woman here long ago, need no others. As for my hard-on, it knows no humor... It's SRS BSNS.

    • doc69 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      With boobs in a jar no teenage boy will ever leave the house
      BRILLIANT

    • PrivatePiles

      10 years ago

      That just goes to show that you don't know who the fuck I am. This account is an account I had to setup after my OLD account got banned for helping out a senior member, the guy who posted a comment just before you. My account is history is well past this account, by AT LEAST 2 years. Don't come to my profile thinking you know me, because you don't.

      And no, you don't belong in the bar as the time you joined is when all the senior members of the BAR were getting banned. I don't want to say you caused the BAR and the forums to go to shit, because I don't know you AT ALL. But it stands as a distinct possibility as the timeline coincides with when this forum was going to complete shit. So yes, in my opinion remove yourself from the BAR group, on the other hand you're a little more senior than some of the other dumb fucks in that user group.

    • Royplayer89 RTX Guardian

      10 years ago

      OIC!!! Like "smexy?"

    • Royplayer89 RTX Guardian

      10 years ago

      ............."Shnut?"

    • doc69 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      Boobs-in-a-jar?
      intresting

    • doc69 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      If you are only a head how do you still have boobs?

    • Ninjen13

      10 years ago

      ya ha ha ha i'm NOT -that- crazy!

    • Ninjen13

      10 years ago

      LOL ya my title is matching to PP MOOCOW PP's title.....just that his name, username/gamertag AND real name is too long for half of the things we write

    • BlackMonsta

      10 years ago

      That's up for discussion lol

      I'm cleaning my room and it's hot as hell, AC in my house doesn't reach my room

    • BlackMonsta

      10 years ago

      I"m so bored =(

    • mrkumquat

      10 years ago

      yea? well I got a pair of hairy pu**ies

      watch me play with one of them!
      www.youtube.com/watch?v=5vwX83foAoM

    • BlackMonsta

      10 years ago

      Haha I know the feeling =)

    • Ashutum

      10 years ago

      Ur welcome cuttie

  • Questions

    No questions have been answered yet